Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شیرینی برای خرید باشگاه پرسپولیس دست به کار شدبه گزارش بلاغ،همزمان با آغاز دوباره تلاش‌ها برای خصوصی‌سازی دو باشگاه مطرح پایتخت، برخی نام‌ها به میان آمده است که چندان گمنام نیستند. 

سعید شیرینی سرپرست پرحاشیه و سابق تیم پرسپولیس که دوران خوشی در مدیریت رویانیان برجای نگذاشت، برای خرید باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و با پیشکسوتان و مسوولان سابق این باشگاه مذاکراتی را انجام داده تا رقم موردنظر را برای خرید باشگاه پیشنهاد دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌های ما نشان می‌دهد، برخی از پیشکسوتان و مدیران سابق پر‌سپولیس به وی گفته‌اند خرید این باشگاه عملا امکان‌پذیر نیست و وقت و هزینه خود را در این راه صرف نکن.

با این حال شیرینی، مدیر کانون پیشکسوتان در تلاش است تا به هدف یعنی خرید باشگاه برسد و نکته جالب این است که شرکت پیشکسوتان سرخپوشان برای هر پیشکسوت مبلغ ۵۰۰ هزار تومان را در نظر گرفته و ماهیانه این مبلغ را به حساب آنها واریز می‌کند.

 

به نظر می‌رسد وی با این روش می‌خواهد پیشکسوتان را وادار به سکوت کند، اتفاقی که می‌تواند آرامش پرسپولیس را در دوران جدید ایرج عرب به خطر بیندازد زیرا پیش از این شیوه مدیریت رویانیان-شیرینی در پرسپو‌لیس برای هواداران این تیم به خوبی روشن شده است.

تا این لحظه، افرادی چون شیرینی، رویانیان، علی پروین و عابدینی باهمدیگر متحد شده‌اند و تمایل خود را به خرید پرسپولیس نشان داده‌اند.

بانک ورزش

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.
 
وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.
 
سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!