Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود میرشریفی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخشی از تامین اعتبار مورد نیاز این مهم توسط شهرداری و شورای شهر است.
وی با اشاره به این که هوشمند سازی به صورت مرحله ای انجام می شود، بیان کرد: در صورت تخصیص کامل بودجه های پیش بینی شده و تحقق سهم شهرداری از جریمه های راهنمایی و رانندگی در کنار تامین هزینه ها و تخصیص در بودجه شهرداری، طرح احداث دوربین های ثبت تخلف عملیاتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرشریفی تصریح کرد: نصب دوربین های هوشمند و ایجاد مرکز کنترل ترافیکی یکی از راهکارهای موثر در ساماندهی ترافیک شهر است.
وی یادآور شد: این هوشمندسازی هزینه سنگینی در بردارد و تاکنون درصد کمی از بودجه پیش بینی شده به این موضوع اختصاص یافته است.
میرشریفی خاطرنشان کرد: در این زمینه با صرف هزینه قابل توجه از سوی شهرداری زیر ساخت اولیه و فیبر نوری برای انتقال اطلاعات اجرا و تامین شده است.
مدیر حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری سمنان گفت: هم افزایی دستگاه های مرتبط و همکاری شهروندان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به رفع و کاهش مشکلات افزایش ترافیک شهر سمنان کمک می کند.
به گزارش ایرنا، شهرستان سمنان حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد که این آمار در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان افزایش می یابد، افزایش تعداد جمعیت در ایجاد ترافیک در این شهر نقش بسزایی دارد به طوری که در برخی ساعت ها از جمله هنگام صبح، زمان تردد دانش آموزان و کارمندان به مدرسه و محل کار ترافیک در برخی از نقاط شهر به اوج می رسد.
9891/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ایام تعطیلات نوروزی ترافیک حمل و نقل شهرداری قوانین راهنمایی و رانندگی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6092086

دیگر خبرها

  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو