Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@17:28:34 GMT

زیرآب نکونام را چه کسی زد؟

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۴۹۱۶

به گزارش پارس نیوز، 

جواد نکونام سرمربی سابق تیم نساجی پس از جدایی از این تیم با مسئولین پیکان برای هدایت این تیم به توافق رسید و حتی گفته می شود که او با پیکانی ها قرارداد داخلی هم امضا کرده.با این حال روز شنبه باشگاه پیکان در تصمیمی عجیب اعلام کرد که به دلیل احترام به سایر تیم ها، از هیچ تیمی مربی نمی گیرد و فقط از بین مربیان آزاد یکی را انتخاب می کند پس حضور جواد نکونام در این تیم منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق بی سابقه در حالی رخ داد که حالا ابعاد جدیدی از این ماجرا مشخص شده.آنطور که روزنامه گل ادعا کرده،تماس تلفنی نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل ایران خودرو در نهایت باعث صدور چنین بیانیه ای از سوی باشگاه پیکان شده تا سرمربی سابق نساجی نتواند به این تیم بپیوندد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نساجی باشگاه پیکان جواد نکونام مجلس شورای اسلامی ایران خودرو ایران خودرو باشگاه پیکان مجلس شورای اسلامی نساجی پارس نکونام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال