Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدعلی تقوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 51 درصد ولادت ها در کهگیلویه و بویراحمد در 9 ماه گذشته مربوط به نوزادان پسر و 49 درصد دختران بوده اند.
تقوی عنوان کرد: در 9 ماه گذشته 2 هزار و 17 مورد واقعه وفات در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.5 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه 60 درصد فوتی های سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به مردان و 40 درصد زنان بوده است، گفت: به طور متوسط در هر شبانه روز در 9 ماه اول گذشته 19 واقعه طلاق و 7 مورد وفات رخ داده است.
کهگیلویه و بویراحمد براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 بیش از 713 هزار نفر جمعیت دارد.
9928/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها زنان طلاق کهگیلویه و بویراحمد مردان مسکن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • کاهش پرشدگی مهمترین منبع آبی دامغان
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • نرخ تورم سالانه در مرغداری‌های صنعتی به ۵۷.۸ رسید
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی