Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی  شامگاه شنبه  در دیدار هیئت‌های ورزشی استان با استاندار زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۹۰ ورزشکار زنجانی به اردوهای مختلف تیم‌ملی فرا خوانده شده‌اند، افزود: آمار حاکی از آن است که در ۹ ماه امسال مجموع مدال‌هایی که توسط ملی‌پوشان زنجانی در رقابت‌های مختلف کسب شده ۷۳ مدال بوده است که باید برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای باشد که این تعداد مدال افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساماندهی ۴۴ هزار و ۳۳۵ ورزشکار در استان زنجان تا پایان آذرماه امسال خبر داد و با بیان اینکه از این تعداد ورزشکار ساماندهی شده، بیش از ۲۶ هزار نفر در بخش آقایان و بیش از ۱۷ هزار نفر نیز در بخش بانوان به فعالیت‌های ورزشی مشغول‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ هیئت ورزشی فعال در استان داریم که اکثر این هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها نیز فعال بوده، به طوری که در مجموع شاهد فعالیت ۲۹۵ هیئت ورزشی در استان هستیم.

خلیلی با یادآوری اینکه یکی از اقدامات اداره‌کل ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش در روستاها، ایجاد خانه ورزش روستایی بوده که در همین راستا طی شش ماه اول امسال نسبت به ایجاد ۸۶ خانه ورزش روستایی در استان اقدام شده است، ادامه داد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که مناطق روستایی از ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان برخوردار است که با ایجاد چنین زیرساخت‌هایی می‌توان نسبت به توسعه ورزش و کشف استعدادهای بالقوه در این مناطق اقدام کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران استان امسال افتخارات زیادی را در میادین مختلف برای ورزش ایران اسلامی و استان به دست آورده‌اند، گفت: کسب ۱۹ مدال از رقابت‌های جهانی، ۱۷ مدال از رقابت‌های آسیایی، ۲۵ مدال از مسابقات بین‌المللی و ۱۲ مدال نیز از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی رهاورد تلاش ورزشکاران استان در ۹ ماه امسال بوده است.

کد خبر 4498905

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خلیلی ورزش ورزش و جوانان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر