Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد که گزارش شبکه تلویزیون بی‌بی‌سی از ویلای متعلق به سفارت روسیه در ایالت مریلند آمریکا، کذب و بی‌اساس بودن ادعای واشنگتن در باره فعالیت جاسوسی دیپلمات‌های روسی در این محل را ثابت کرده است. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ بین الملل اروپا آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش شبکه تلویزیون بی بی سی درباره ویلای متعلق به سفارت روسیه در ایالت مریلند آمریکا کذب بودن ادعای طرف آمریکایی درباره اینکه این ویلا «لانه جاسوسی» بوده را تایید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت بر سر گزارشی درباره مجتمع ویلایی سفارت روسیه در ایالت مریلند آمریکاست که طبق تصمیم دولت ایالات متحده، دیپلمات‌های روسی دیگر اجازه استفاده از آن را ندارند. گزارشگر این شبکه در گفت‌وگو با مردمی که در این منطقه ساکن هستند، نظر آنها را درباره فعالیت دیپلمات‌های روسی در این ویلا، جویا شده است.

نیروهای آمریکایی به مقر کنسولگری روسیه در سیاتل یورش بردنداعتراض سفارت روسیه به پایین کشیدن پرچم این کشور از کنسولگری سیاتلسفیر روسیه اقدام دولت آمریکا در سیاتل را خصمانه خواند

وزارت خارجه روسیه یادآور شده: «دو سال قبل طرف آمریکایی، کارکنان سفارت روسیه در واشنگتن را از استفاده از این ویلا منع کرده و آن را «لانه جاسوسی» نامید. ما از گزارشگر بی.بی.سی تشکر می‌کنیم که خلاف این مسئله را ثابت کرده است. این فیلم نشان داده که هیچ فعالیت جاسوسی در این ویلا رخ نمی‌داده. کافی است به سخنان اهالی آمریکایی مجاور این ویلا توجه شود که تعریف کرده‌اند که آنها چه گفت‌وگوها و برخوردهایی با کارکنان سفارت روسیه در رده‌های مختلف داشتند. و اینکه سازمان اف.بی.ای آمریکا چگونه مصرانه برای مدت زمان بسیار طولانی تلاش می‌کرده تا اطلاعاتی درباره این ویلا و فعالیت دیپلمات‌های روسی در آنجا بدست آورد.»

انتهای پیام/

R1445/P36447/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار روسیه اخبار آمریکا اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک

به گزارش قدس آنلاین،‌ دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده چهار طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، چهار روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق گزارش ایسنا، یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • واکنش سفیر روسیه در آمریکا به کمک‌های جدید به اوکراین
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک