Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، احسان قنبری در نشست بصیرتی 9دی در صالح‌آباد  به بیان معانی واژه‌های بصیر و بصیرت پرداخت و اظهار داشت: اصول دین بر پنج اصل استوار است که در حال حاضر ملاک و مبحث ما ولایت است، بی‌بصیرتی عاملی بود که در طول زمان امام علی(ع) و فرزندان ایشان را از خلافت شیعیان محروم کرد.

وی با اشاره به فتنه 88 افزود: این فتنه منحصر به حضور عده‌ای در خیابان نبود بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات امنیتی نیز حل نمی‌شد و لازم بود که حضور مردم این دسیسه را خنثی کند و البته این گونه هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بهار با بیان اینکه وظیفه ما دو اصل امام شناسی و زمان شناسی است، عنوان کرد:۹ دی نباید محل تسویه حساب شخصی افراد شود، این روز متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی است، نه یک گروه و تفکر و یا هیئت خاص که آن را منحصر به خود کنند.

وی جنگ فعلی را جنگ فرهنگی دانست و بیان کرد: با القائات فضای مجازی و رسانه دشمن خود را بیش از حد بزرگ ندانیم چراکه ما انقلابی هستیم و از نعمت ولایت فقیه استفاده می‌کنیم.

امام جمعه صالح آباد نیز در ادامه با اشاره به حقانیت جمهوری اسلامی و ذکر چندین آیه و روایت جمهوری اسلامی را نیز از شعائر الهی دانست و گفت: پایبندی به اصول این نظام مقدس بر هر یک از ما واجب و لازم است.

حجت الاسلام افتخاری افزود: سه عامل اصلی ماندگاری انقلاب در سال ۸۸ موهبت الهی، داشتن نعمت رهبری و حضور به موقع و موثر مردم در صحنه بود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: صالح آباد فتنه 88 بهار جنگ فرهنگی فضای مجازی 9دی نشست بصیرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۶۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 6093720

دیگر خبرها

  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است