Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دیوانه وار ترین تفریح و سرگرمی بچه پولدارهای عرب هجوله بازی با ماشین های لاکچری است.

هجوله یکی از دیوانه وار ترین ورزش Sport های بچه پولدارهای کشورهای عربی است جوانان راننده عربستانی با تعویض چرخ ها در حالی که خودرو روی دو چرخ در حال حرکت است حرکاتی موزون و غیر قابل کنترل از خود در می آورند.

هجوله تفریح بچه پولدارهای عرب

بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغت خود از روش هایی استفاده می کنند که هم بسیار خطرناک و هم عجیب هستند که یکی از علل آن رقابت در جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی و خود نمایی در فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پدیده مضحک بیشتر در شیخ نشین های عرب به چشم می خورد و شامل قشر پولدار این قوم می باشد.به عنوان مثال هجوله یکی از دیوانه وار ترین تفریحات بچه پولدارهای کشورهای عربی است جوانان راننده عربستانی با تعویض چرخ ها در حالی که خودرو روی دو چرخ در حال حرکت است حرکاتی موزون و غیر قابل کنترل از خود در می آورند.

قوانین هجوله آسان است. ابتدا سرعت خودروی شاسی بلند خود را به 150 کیلومتر در ساعت برسانید. سپس شروع کنید به چپ و راست کردن فرمان تا خودرو تکان های شدید بخورد. اگر همه را درست انجام دهید روی دو چرخ خودرو بلند می شوید و اگر خیلی کارتان را بلد باشید از لاستیک های خودرو دود بلند می شود. یادتان نرود که دستتان را از پنجره بیرون نگه دارید و با انگشتانتان نشان دهید که خودرو در چه دنده ای است. اگر در دنده 5 باشید احتمالا برنده اید.

اگر این کارها خیلی خطرناک به نظر می رسد درست فکر کرده اید چون هدف همین است. پیتر گاریتانو می گوید هر چه کمتر احتیاط کنید بهتر است البته نباید تصادف Crash کنید. او سال گذشته یک هفته را در امارات به عکاسی از هجوله، بازی دیوانه بار اعراب سپری کرده است.

این بازی ابتدا در خیابان های عربستان سعودی در دهه 70 میلادی شروع شد و پس از مشهور شدن به امارات، قطر و عمان رسید. البته تلفات زیادی نیز داشت و نوجوانان ثروتمند عابران بی گناه را می کشتند و همین امر سبب شد تا دولت مقابله کند. اما هر از چند گاهی اوضاع از کنترل خارج می شود. سه سال قبل یک راننده سعودی هجوله بعد از کشتن Killing دو نفر به اعدام execution محکوم شد.

این رخداد باعث شد رقابت به پیست مسابقه کشیده شود. گاریتانو می گوید هجوله قبلا بازی بی قانون Law خیابان ها بود و امروزه سعی می کند در نقش ورزش ظاهر شود. او به مسابقه ای در شمال غربی دوبی رفت و می گوید، قبلا این کارها در خیابان با دوستان بود اما الان در پیست مسابقه است.

مسابقات یک جمعه در میان بعد از غروب آفتاب برگزار می شود. حدود 70 مرد که اکثرا نوجوان و یا در دهه سوم زندگی خود هستند مهارت ها و جسارت خود را در مقابل 200 نظاره گر نشان می دهند. هر راننده سه دقیقه فرصت دارد تا بدل کاری های دیوانه وار انجام دهد. آن ها بیشتر از نیسان پاترول یا تویوتا لندکروزر استفاده می کنند و موتور این خودروها را با موتورهای قوی تری مانند فراری تعویض می کنند.

سر و صدا ساعت 2 نیمه شب تمام می شود و مالک پیست جام قهرمانی را به بهترین برنده آن شب می دهد. او نمی گوید که چگونه به این تصمیم رسیده اما همه می دانند که آشوب و هرج و مرج برنده است. هر چه بیشتر خارج از کنترل باشید نمره بهتری خواهید گرفت. بعضی آن قدر لاستیک را می چرخانند تا می سوزد و روی رینگ می رانند. چپ کردن نیز خیلی خوب است.

چند راننده ای که تصادف کردند از اینکه جراحتی نداشتند خوشحال نبودند زیرا آثار جراحت باعث افتخار است. گاریتانو می گوید با هر کسی که صحبت کردم یک عکسی از خود روی تخت بیمارستان در اینستاگرام Instagram داشت.

برنده چند صد دلار می برد که حتی هزینه لاستیک ها را هم پوشش نمی دهد اما کسی این کار را برای پول نمی کند. بلکه به دنبال هیجان هستند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تصویر تکاندهنده از دفن جسد زن مشهدی در باغچه خانه+ عکس جسد آبرویم رفت ! / خبر مشکل داشتن من پخش شد و نگاه شوهرم خیلی سنگین شد ! داستان دردناک پایان نامه احسان صفایی یکی از قربانی های تصادف اتوبوس علوم تحقیقات+عکس همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم 2 مرد در نیم ساعت تازه عروس تهرانی را به خاک سیاه نشاندند +فیلم و عکس مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات پرداخت سود سهام عدالت/ معاملات سهام عدالت آزاد شد !؟ عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس عمل زیبایی پسر عجیب و غریب برای ازدواج با زن زیبا+ عکس آیدا نزد پزشک زیبایی رفت اما زیبایی اش را از دست داد / محاکمه پزشک ناشی در تهران + عکس بی آبرو شدن فوتبالیست معروف به خاطر انتشار فیلم اقدام بی رحمانه اش با زن جوان+ عکس کار کثیف مادر و پسر تهرانی برای رهایی از دست خانه نشینی های پدر صدای شلیک خودکشی در خیابان جمهوری جدال خونین بازنشسته های اراکی سرنوشت مرگباری را رقم زد

منبع: رکنا

کلیدواژه: ورزش Sport فضای مجازی تصادف Crash قطر کشتن Killing اعدام execution قانون Law اینستاگرام Instagram عرب بچه عکس دیوانه تفریح عکس فیلم دختر تحقیقات زندگی تصادف اتوبوس دانشجویان تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد تهران حادثه تصادف اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده