Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس نظرسنجی انجام گرفته مشخص شد که ۳۳ درصد از مردم آمریکا از انتخاب مجدد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری این کشور "قاطعانه" یا "احتمالا" حمایت می‌کنند و به او رای می‌دهند. آفتاب‌‌نیوز : به نقل از پایگاه خبری هیل، بر اساس نظرسنجی موسسه هاروارد CAPS و Harris با حضور ۱۴۷۳ نفر این سوال‌ها مطرح شد که آیا آنها به طور قطع به دونالد ترامپ رای می‌دهند، احتمالا به او رای می‌دهند، به یک کاندیدای دموکرات رای می‌دهند، به طور قطع به یک کاندیدای دموکرات رای می‌دهند یا به یک کاندیدای دیگر یا مستقل رای می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۲۲ درصد از آنها گفتند که به طور قطع به ترامپ رای می‌دهند در حالی ۱۱ درصد گفتند احتمالا به او در انتخابات ۲۰۲۰ رای می‌دهند.
همچنین ۱۱ درصد دیگر هم گفتند که در انتخابات ۲۰۲۰ به یک کاندیدای دیگر رای می‌دهند درحالیکه ۱۳ درصد اعلام کردند هنوز مطمئن نیستند.
ترامپ به احتمال زیاد در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری هم شرکت می‌کند. او ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ و دقیقا همان روزی که سوگند ریاست جمهوری را برای دور نخست این سمت یاد کرد، برای دور دوم هم اعلام آمادگی کرد.
هم‌چنین جدیدترین نظرسنجی این دو موسسه میزان رضایت از ترامپ را ۴۴ درصد اعلام کرد که بالاتر از برخی از نظرسنجی‌هایی است که نشان می‌دهد ترامپ اصلا عملکرد رضایت بخشی ندارد.
ترامپ به شخصه امیدوار است که بتواند در دور بعدی انتخابات ۲۰۲۰ پیروز شود و راه بیل کلینتون و باراک اوباما، روسای جمهوری سابق آمریکا را بپیماید که حتی با از دست دادن اکثریت مجلس نمایندگان در انتخابات گنگره موفق شدند در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ انتخابات امریکا رای ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند