Web Analytics Made Easy - Statcounter

رالف هاسن‌هوتل سرمربی ساوت‌همپتون و هم‌کلاسی سابق یورگن کلوپ می‌گوید منچسترسیتی امسال کار دشواری در پیش دارد چون پشت سر تیمی که هرگز شکست نمی‌خورد بودن بسیار دشوار است.

به گزارش "ورزش سه"، رالف هاسن‌هوتل سرمربی اتریشی ساوت‌همپتون که مثل یورگن کلوپ در سال 1967 به دنیا آمده و در آلمان به همان دوره آموزشی مربی‌گری فوتبالی رفته که یورگن کلوپ در آن تحصیل می‌کرده با ستایش از عملکرد درخشان همکلاسی سابقش در لیورپول مدعی شد که کلوپ امسال لیورپول را به قهرمانی لیگ برتر می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاسن‌هوتل همچنین مدعی است که سیتی برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته خود کار بسیار دشواری در پیش دارد.

 

 

هاسن‌هوتل که در بوندس‌لیگا با تیم‌های تحت هدایتش هم با یورگن کلوپ و هم با پپ گواردیولا روبرو شده و سبک مربی‌گری آنها را به خوبی می‌شناسد معتقد است دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر برای سیتی و گواردیولا بسیار دشوار خواهد بود. هاسن هوتل در این باره گفت:" سبقت گرفتن از تیمی مثل لیورپول و قهرمان شدن برای سیتی اصلا ساده نخواهد بود. لیورپول تیمی است که تا حالا حتی یک بازی هم نباخته".

 

هاسن‌هوتل در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" پشت سر تیمی بودن که هرگز نمی‌بازد کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. البته تا تابستان سال آینده راه درازی باقی مانده ولی کلوپ قبلا هم زمانی که در دورتموند بود نشان داده که اگر پیشتازی لیگ را بدست بیاورد، گرفتن پیشتازی از او به این راحتی‌ها نخواهد بود. به خصوص حالا که لیورپول، تیمی با این کیفیت خارق‌العاده را در اختیار دارد".

 

 

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!

به گزارش "ورزش سه"، یک سال دیگر از قرارداد ویرژیل فن دایک با لیورپول باقی‌مانده و در شرایطی که یورگن کلوپ باشگاه را در پایان فصل ترک می‌کند، نگرانی‌هایی در مورد جدایی کاپیتان هلندی نیز شنیده می‌شود.

سونس در این رابطه گفت: «این هفته‌ها فن دایک را ناراضی‌تر از همیشه می‌بینم و خیلی پر سر و صدا شده است. چیزی که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش نشان نداده بود. من فکر می‌کنم واضح است که خوشحال نیست. اسلوت (جانشین احتمالی کلوپ) باید فن دایک را در کنار خود داشته باشد. او کاپیتان است، اما فن دایک ممکن است او را دوست نداشته باشد. شاید تصور می‌کند که اسلوت مربی مناسبی برای لیورپول نیست و به همین دلیل او هم باید به تیمی دیگری برود.»

سونس ادامه داد: «من نگران این هستم که قرارداد فن دایک به زودی به پایان می‌رسد. در جولای او 33 ساله می‌شود و اگر ایجنتش با مدیر رئال مادرید تماس بگیرد، به سرعت او را می‌گیرند.»

دیگر خبرها

  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏