Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشار تصویر سخنگوی دولت اردن در حال عبور از روی پرچم رژیم صهیونیستی، خشم تل‌آویو را به شدت برانگیخت. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، انتشار تصویر «جمانه غنیمات» سخنگوی دولت اردن در حالی که برای ورود به دفتر اتحادیه‌های صنفی این کشور از روی پرچم رژیم صهیونیستی عبور می‌کند، خشم این رژیم را به شدت برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در همین زمینه نوشت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به شدت به این موضوع اعتراض کرده و سفارت این رژیم در «امان» یادداشت اعتراضی به اردن ارائه کرده است.

بر اساس گزارش این روزنامه، امروز (یکشنبه) «غسان المجالی» سفیر اردن در تل‌آویو فراخوانده می‌شود تا اعتراضی رسمی نیز به وی ارائه شود.

بنا به این گزارش، «عمر الرزاز» نخست‌وزیر اردن برای ورود به مقر اتحادیه‌های صنفی ترجیح داده از در اصلی وارد نشود تا از روی پرچم عبور نکند.

یدیعوت در ادامه اعلام کرد، مقر اتحادیه‌های صنفی اردن به شدت با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف است و به همین دلیل پرچم این رژیم را در ورودی خود قرار داده تا هر کسی وارد می‌شود ابتدا از روی این پرچم رد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرچم رژیم صهیونیستی خشم تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: نتیجه حمله به رفح، مرگ و آوارگی بیشتر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، «مارتین گریفیتس» معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه تاکید کرد که تخلیه خانه‌های فلسطینیان و حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح تنها به مرگ و آوارگی بیشتر منجر خواهد شد.

گریفیتس گفت تعطیلی گذرگاه رفح مانع از ورود کمک‌ها و نیروهای بین‌المللی به نوار غزه خواهد شد و کارکنان ما همچنان در رفح که بیش از یک میلیون فلسطینی از جمله ۶۰۰ هزار کودک در آنجا زندگی می‌کنند، حضور دارند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد روز گذشته حملات سنگین خود را علیه رفح آغاز کرده و همزمان به شرق رفح یورش زمینی داشته است، صهیونیست ها در جریان این حمله گذرگاه رفح را تحت اشغال خود درآورده و عملا موجب مسدود شدن آن شده اند.

کد خبر 6100201 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هشدار به اردن درباره مشارکت در یک «جشن مسموم»
  • احتمال عبور آمریکا و اروپا از نتایاهو پس از حمله به رفح/ حکم تعقیب جنایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی عملیاتی خواهد شد؟
  • مقام سازمان ملل: نتیجه حمله به رفح، مرگ و آوارگی بیشتر خواهد بود
  • پادشاه اردن: کنترل اسرائیل بر گذرگاه رفح فاجعه غزه را تشدید می‌کند
  • آمریکا: تسلط اسرائیل بر گذرگاه رفح، عبور از خط قرمز نیست
  • مقامات آمریکایی: اسرائیل در کنترل گذرگاه رفح از خط قرمز بایدن عبور نکرد
  • یهودیان پرچم اسرائیل را وسط آمریکا پاره کردند+ فیلم
  • جدیدترین واکنش اردن درباره حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • حامیان فلسطین در نیویورک پرچم آمریکا را آتش زدند+ فیلم
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی