Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:45:58 GMT

دستگیری دو شکارچی متخلف در اسفراین

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۷۶۵۷

دستگیری دو شکارچی متخلف در اسفراین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رضا حبیبی رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسفراین گفت: روز گذشته مأمورین اجرایی محیط زیست شیروان پس از مشاهده یک دستگاه خودرو مشکوک و تعقیب و گریز وارد حوزه استحفاظی اسفراین شدند که قبل از اقدام به شکار و کسب مجوز قضایی توسط مأمورین شهرستان اسفراین دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از متخلفین مقادیری مهمات غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زنی ، یک دستگاه دوربین چشمی و چند فشنگ چهارپاره کشف و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی اسفراین معرفی شدند.

حبیبی از  مردم خواست با توجه به فصل صدور پروانه پرنده هر مورد مشکوک را به اداره محیط زیست اسفراین گزارش کنند.

انتهای پیام / ب

شکارچی متخلف در اسفراین دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست شکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر دبستان استثنایی نوید سعادت شهر گفت: در پی وزش باد چند جوجه جغد از لانه هایشان به بیرون پرتاب شده بودند.

خانم شجاعی افزود: در تماس تلفنی با اداره محیط زیست، نیرو‌های محیط زیست به همراه یکی از تیمارگران این اداره به مدرسه آمدند و جوجه ها را به لانه هایشان بازگرداند.

در دبستان استثتایی نوید، درختان کهنسال کاج با ارتفاع بیش از ۱۵ وجود دارد که جمعی از پرندگان به علت بلند بودن این درختان آشیانه خود را بر روی این درختان ساخته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان