Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:05:28 GMT

۳ کشتی‌گیر، نامزد جایزه بهترین بازگشت سال

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۷۸۰۹

۳ کشتی‌گیر، نامزد جایزه بهترین بازگشت سال

اتحادیه جهانی کشتی سه کشتی گیر را نامزد دریافت عنوان بهترین بازگشت سال کرد.

به گزارش"ورزش سه"، یولیس بونه رودیگوئز کوبایی دارنده مدال طلای وزن 61 کیلوگرم رقابت های جهانی 2018 مجارستان در رشته کشتی آزاد، پیتر باچی مجارستانی قهرمان وزن 82 کیلوگرم این مسابقات در رشته کشتی فرنگی و آدلین گری دارنده مدال طلای کشتی زنان در وزن 76 کیلوگرم رقابت های جهانی از آمریکا سه کشتی گیری هستند که نامزد دریافت عنوان بهترین بازگشت سال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بونه کوبایی پیش از این مدال برنز سال 2017 جهان، باچی مجارستانی مدال طلای سال 2014 جهان و آدلین گری نیز مدال طلای سال 2015 جهان را بدست آورده بودند.


کشتی گیر کوبایی در حالی که از حریف روس خود در نیمه نهایی عقب بود، با اجرای فن یک دست و یک پا توانست ۵ امتیاز از کشتی گیر روس بگیرد. فیلم فن بونه رودریگوئز بارها در فضای مجازی منتشر شد.


از سوی دیگر به نظر می رسید دیوید تیلور آمریکایی که یک بار مقابل حسن یزدانی در اولین مبارزه وزن ۸۶ کیلوگرم و بعد از آن برابر حریف روس با وجود عقب افتادگی توانست نتیجه را به سود خود رقم بزند، می توانست در لیست نامزدها قرار بگیرد.

 

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سعید صادقی از بیماری

به گزارش ورزش سه سعید صادقی وینگر مازندرانی پرسپولیس به خاطر بیماری بازی اراک را از دست داد. 

سعید صادقی که دچار سرماخوردگی شده بود قبل از سفر به اراک تمرین نکرد و با تیمش به این سفر نرفت تا جزو غایبان پرسپولیس در بازی جام حذفی باشد. 

صادقی اما بعد از دو روز استراحت امروز در تمرین سرخ ها آفتابی شد تا برای بازی با سپاهان در دسترس باشد. 

شاید اگر صادقی به بازی اراک می رسید می توانست در نیمه دوم وارد میدان شده و در حفظ توپ یا پیش بردن توپ در زمین حریف وقتی سرخ ها دو بار از حریف شان جلو بودند کمک  کند. 
 
صادقی همچنین می توانست جزو پنالتی زن های تیمش در ضربات پنالتی پایان مسابقه باشد و در آن بخش هم باعث پیروزی پرسپولیس شود اما با این بیماری از بازی تعیین کننده اراک دور ماند. 

حالا او باید برای بازی مقابل سپاهان در دسترس باشد تا در صورت نیاز برای پیش بردن برنامه های اوسمار به او و تیمش کمک کند.

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند