Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-09@02:10:00 GMT

شهر رشت میزبان جام جهانی کشتی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۷۹۵۵

شهر رشت میزبان جام جهانی کشتی

گیلان- علی افتخاری از میزبانی رشت در جام جهانی کشتی سال ۲۰۱۹ میلادی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ورزش و جوانان گیلان، علی افتخاری مشاورعالی دبیرکل کمیته ملی المپیک و عضو فدراسیون جهانی کشتی اعلام کرد: طی مذاکره ای که با لالویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و دکتر بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی ایران داشته ایم شهر رشت در سال ٢٠١٩ میلادی میزبان جام جهانی کشتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری افزود:با مساعدت دکتر سالاری استاندار حامی ورزش و همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان هزینه های میزبانی این رویداد جهانی پیش بینی و تامین شده است.

وی ادامه داد: این مسابقات معتبرترین رویدادی است که در تاریخ ورزش گیلان برگزار می شود.

علی افتخاری عضو فدراسیون جهانی کشتی افزود: طی مذاکراتی که با آقای لالوویچ رئیس فدراسیون جهانی داشته ام و مورد موافقت ایشان قرار گرفته است در خلال برگزاری جام جهانی از فردین معصومی و ابراهیم مهربان دو چهره مدال آور، پرافتخار و محبوب کشتی گیلان که سال ها در میادین آسیایی و جهانی با کسب عناوین متعدد قهرمانی سبب اهتزاز پرچم مقدس کشورمان و عزت و افتخار ایرانیان شده اند تجلیل و تقدیر بعمل خواهد آمد.

گفتنی است اخذ میزبانی جام جهانی کشتی بعنوان معتبرترین رویداد ورزشی تاریخ ورزش گیلان و حضور کشورهای صاحب نام کشتی جهان و قهرمانان نامی این رشته پرطرفدار سبب حصول دستاوردهای متعددی در بخش های ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری برای شهر رشت و استان گیلان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افتخاری کشتی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به ۹ مدال آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط فدراسیون کشتی اهدا شد.

برای تیم ملی کشتی آزاد امیرحسین زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و محمد نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی امین میرزازاده مدال طلا، علیرضا مهمدی مدال نقره، محمدهادی ساروی، محمدرضا گرایی و پویا دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهیانه مصوب فدراسیون به مدال آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ میلیون تومان و ماهیانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به فدراسیون فوتبال یک ریال پرداخت نکردیم/بیشترین اعتباربرای کشتی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد