Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@15:24:27 GMT

خدمات گمرکی صادرکنندگان ۲۴ ساعته شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۸۰۱۵

خدمات گمرکی صادرکنندگان ۲۴ ساعته شد

مدیر کل دفتر صادرات گمرک گفت: صادرکنندگان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته کالای خود را به گمرک اظهار کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر شامانی در سخنانی با اشاره به ظرفیت بالای صادرات خدمات فنی و مهندسی در کشور، از جایگاه ایران در صادرات اینگونه خدمات در بین کشور‌های همسایه به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تشریح سیستمی شدن فرآیند‌های گمرکی در جهت تسهیل تجارت پرداخت و به ارائه خدمات ۲۴ ساعته به صورت الکترونیکی و همچنین ارتباط الکترونیکی گمرکات با سازمان‌ها و ادارات صادر کننده مجوز به صورت سیستمی اشاره کرد.
مدیر کل دفتر صادرات گمرک همچنین از اقدامات دفتر صادرات گمرک ایران در جهت تفویض اختیار صدور مجوز‌های ورود موقت جهت واحد‌های تولیدی و خروج موقت تجهیزات از قبیل تجهیزات فنی و مهندسی و تمدید مدت مدت یک ساله (دو مهلت شش ماهه) به ۳۱ مرکز استان و همچنین تسهیل در روند استرداد حقوق ورودی مواد اولیه که در صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرند خبر داد و با ابراز رضایت از حوزه صادرات گمرکات استان فارس از آمادگی جهت هرگونه همکاری در راستای تسهیل در امر صادرات به خصوص در حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خدمات گمرکی دفتر صادرات گمرک گمرک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حمایت‌های صندوق ضمانت صادرات از صادرکنندگان
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور