Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از خرید 62 هزار تن شن و نمک در اجرای طرح زمستانی امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی‌خرم در گفتگویی اظهار کرد: 50 هزار تن شن و 12 هزار تن نمک در اجرای طرح زمستانی و برف‌روبی خریداری‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده‌باش 34 راهدارخانه استان در فصل زمستان یادآور شد: 515 نیرو و 285 دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک‌پاش و برف‌روب برای پاکسازی جاده‌های اصلی و فرعی فعالیت دارند و عملیات برف‌روبی و پاک‌سازی را در طول فصل زمستان انجام می‌دهند.

پرورشی‌خرم ادامه داد: تعمیر و تجهیز این ماشین‌آلات و آماده بکار کردن آن‌ها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برف‌روبی راه‌ها با توجه به اهمیت و تردد موجود در آن‌ها اقدام کنند.

معاون راهداری استان همدان ابراز کرد: مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل، ۲۴ ساعته در خدمت به شهروندان عزیز است و اطلاعات راه‌های استان نیز به شکل مداوم به‌روزرسانی می‌شود، علاقمندان برای کسب اطلاعات ترافیکی محورهای استان می‌توانند با طریق تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

پرورشی‌خرم با تاکید بر این‌که در فصل زمستان و هم‌زمان با بارش برف سنگین، مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند افزود: در صورت اقدام به سفر نیز باید با داشتن تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده‌ها تردد کنند.

استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است که بیش‌تر این راه‌ها در ایام سرد سال، برف‌گیر بوده و نیاز به عملیات برف‌روبی دارند.​

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امید جهان نژادیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه ای بیان کرد: از ابتدای فصل خرید گندم در خوزستان تاکنون بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم از مراکز خرید روباز به مراکز استاندارد ارسال شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان تصریح کرد: روزانه ییش از ۶۰ هزار تن گندم توسط ۱۰۳ مرکز خرید در استان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال زراعی جاری هر کیلوگرم گندم به نرخ ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم به نرخ ۱۸ هزار تومان از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری می‌شود.

جهان نژادیان یادآور شد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم از گندم کاران خوزستانی به صورت تضمینی خریداری شده است.

کد خبر 6093248

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند