Web Analytics Made Easy - Statcounter

سری هشتم مسابقه تلویزیونی «اسرا» از امروز یکشنبه 9 دی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ سری جدید و هشتم مسابقه تلویزیونی «اسرا» در بخش قرائت تقلیدی از اساتید مطرح مصری، از امروز یکشنبه نهم دی‌ماه در روز‌های فرد به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

بر این اساس، شرکت‌کنندگان در روز‌های یکشنبه با قرائت تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل، روز‌های سه‌شنبه از استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد و روز‌های پنجشنبه از استاد محمد صدیق منشاوی به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین اساتید قرآن کریم از جمله: رحیم خاکی، محمدرضا پورزرگری و امین پویا به عنوان داور و کارشناس در سری هشتم مسابقه تلویزیونی «اسرا» حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فایل‌های تلاوت قاریان جهت آموزش و تقلید به پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نشانی www.qurantv.ir مراجعه کنند.

«اسرا» با اجرای سیدوحید مرتضوی کاری از شبکه قرآن و معارف سیما است که روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه هرهفته از ساعت ۲۲ بر روی آنتن این شبکه می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرا مسابقه اسرا قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.
این مسابقات در برنامه «دایره طلایی» از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی