Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی‌حسینی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در ورامین با بیان این که مردم همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، گفت: متاسفانه عده‌ای مسئول نمی‌خواهند مشکلات مردم برطرف شود.

وی گفت: هر مسئولی نخواهد مشکل مردم حل شود و کم‌کاری کند فتنه‌گر اقتصادی است، متاسفانه امروز عده ای که در فتنه ۸۸ در صف فتنه گران بوده و به اموال عمومی ملت آسیب زدند، پست و مقام دولتی دارند و بر مردم و نظام منت نیز می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به نقش کشورهایی مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس در فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: فتنه ۸۸ براندازی تمام عیاری برای نظام جمهوری اسلامی بود و که برای مدت ۱۰ سال برای اجرای آن نقشه کشیده بودند .

وی با بیان این که اسناد و مستندات توطئه های دشمنان علیه ملت ایران در فتنه ۸۸ موجود است، گفت: این فتنه خطرناک با درایت مقام معظم رهبری و حمایت مردم برچیده شد، اما دشمن همچنان در حال فتنه و فتنه انگیزی است، اما کشور ما روز به روز مقتدرتر و پر توان تر به مسیر خود ادامه می دهد، ولی در این راه باید آگاه بود.

کد خبر 4499195

منبع: مهر

کلیدواژه: 9 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود