Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متاسفانه بودجه‌ای که برای حوزه دفاعی تعریف شده در لایحه دوم بودجه آورده شده است که سهل‌الوصول بودن آن هنوز برای ما اثبات نشده است.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به بودجه دفاعی سال ۹۸، گفت: پس از اعتراضی که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره بودجه دفاعی سال ۹۸ داشت این بودجه مورد بررسی قرار گرفت و در این رفت و برگشت، دولت سقف درآمد‌های بودجه را افزایش داد و عملا تقویت بنیه دفاعی را به این سقف متصل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دولت در جدول ۲۱ بخش‌هایی از بودجه دفاعی را دیده و برای بازنشستگی نیرو‌های مسلح هم بودجه‌ای اختصاص داده است. همچنین اختصاص بودجه به بحث توسعه روستایی هم در این ماده دیده شده است.

فلاحت پیشه با اشاره به تردید در اختصاص بودجه دفاعی سال ۹۸ گفت: در زمینه دفاع، امنیت و مرز آنچه که نیاز است تضمین امنیت و انتظام است، بنابراین بودجه این امور هم باید تضمین شود متاسفانه بودجه‌ای که برای حوزه دفاعی تعریف شده در لایحه دوم بودجه آورده شده است که سهل‌الوصول بودن آن هنوز برای ما اثبات نشده است؛ به هر حال باید اثبات شود در غیر این صورت این ارقامی که در بودجه به بخش دفاعی اختصاصی یافته می‌تواند ارقام خوبی باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بودجه دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

وی مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه‌های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسیله نقلیه وارد استان البرز و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به البرز اختصاص داده است.

زندی فر افزود: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه‌های کشور در سال گذشته ۱۳/۵ درصد از ترددهای بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است. استان‌های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6097960

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از ۵ درصد هستند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ پزشکانی که میلیاردی جریمه شدند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ جریمه ها بازدارنده است
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند