Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@00:53:17 GMT

علت ترک صحن شورا از زبان هاشمی

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۸۵۰۱

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از ترک جلسه علنی شورا پس از چند دقیقه مجددا به صحن علنی بازگشت. ناطقان: در صدو دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری به ادغام و کاهش حوزه‌های معاونت شهرداری و حذف پست‌های قائم مقامی و مشاور مورد بررسی قرار گرفت که در ادامه این جلسه محسن هاشمی در جدال لفظی که با سالاری عضو شورای شهر تهران داشت، صحن علنی شورا را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از این تشنجی که در صحن علنی شورا ایجاد شد چند تن دیگر از اعضای شورای شهر از جمله احمد میرلوحی و سیدآرش حسینی میلانی و همینطور حجت نظری صحن شورا را ترک کردند و امینی نائب رئیس شورای شهر تهران اداره جلسه را بر عهده گرفت.
محسن هاشمی پس از چند دقیقه با همراهی احمدمیرلوحی و حسینی‌میلانی دوباره به صحن علنی شورای شهر بازگشت و ریاست را بر عهده گرفت و گفت: بنده جلسه را ترک کردم که آقای امینی که مسلط‌تر است آن را اداره کند و مجددا برگشتم چون از آن بند خارج شدیم.
در ادامه محمد سالاری به همراه حق‌شناس پس از ورود هاشمی از جلسه شورا خارج شدند و به خبرنگاران گفتند که مجددا باز خواهند گشت.
حجت نظری عضو شورای شهر تهران نیز گفته بود وقتی نمی‌توانیم جلسات شورا را اداره کنیم بهتر است که به شرایط ساختار شهرداری وارد نشویم.
منبع: فارس برچسب ها: محسن هاشمی ، قهر ، شورای شهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: محسن هاشمی قهر شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی پیش از ظهر یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و سی و یکمین جلسه علنی شورا با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، ان شاء الله بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمی است.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرموده‌اند در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید فروتن باشید. امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند. رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند. امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 6096941

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد