Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید پناهیان مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری گفت: همزمان با یوم الله ۹ دی ویزیت رایگان تخصصی و فوق تخصصی با حضور دکتر چشم پزشک و اپتومتریست،جراح زنانان و مامایی،دکتر عمومی،دندانپزشک،متخصص قلب و داخلی،متخصص روانشناس،طب اسلامی و تست قند و فشار خون رایگان در منطقه دوم اسلام آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:با توجه به شناسایی و نیاز مردم منطقه ۸ پزشک به این منطقه جهت ویزیت و درمان مستقر شد که در بخش چشم پزشک از تعداد ۱۰۰ نفر به صورت رایگان معاینات لازم به عمل آمد و به تعداد ۵۰ نفر از این عزیزان که نیاز مبرم به عینک داشتند، عینک رایگان داده شد.در بخش دکتر عمومی ۵۰ نفر ویزیت شدند و مشاوره های تخصصی لازم به این عزیزان داده شد.در بخش دندانپزشکی تعداد ۷۰ نفر ویزیت شدند و به تعداد ۱۰ نفر نامه رایگان بابت ترمیم دندان از جمله عصب کشی و ترمیم و روکش داده شد داده شد.

پناهیان مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری افزود:در بخش زنان و زایمان تعداد۳۰ نفر ویزیت شدند در بخش طب اسلامی ۵۰ نفر ویزیت شدند و در قسمت پژشک داخلی و قلب ۲۰ نفر ویزیت شدند و مشاوره های لازم پزشکی به این عزیزان داده شد و از تعداد ۲۰۰ نفر به صورت رایگان تست قند خون و فشار خون گرفته شد و توصیه های لازم درمانی به این عزیزان داده شد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری گفت:در این برنامه از فرمانده حوزه بسیج طلاب شهید شاه آبادی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز جناب آقای حجت السلام و المسلمین حمید اسکندری جهت برگزاری غرفه احکام برای کودک نیز کمک گرفتیم که به نفرات برتر در حفظ قرآن و احکام جوایز نفیس داده شد.

وی تصریح کرد:در این برنامه علی ترکاشوند رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید باکری  از نزدیک این برنامه را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند و رئیس سازمان بسبج سازندگی استان البرز به تعدادی از افراد که قادر به هزینه درمان و تهیه دارو نبودند را مورد حمایت خود قرار دادند و قول مساعد جهت حمایت از برگزاری این مراسمات در سطح استان البرز دادند تا بتوان کل منطقه طرح کرامت هر چند ماه یکبار بتوانند به صورت رایگان ویزیت شوند.

پناهیان در آخر افزود: این برنامه ۴ روز در مناطق کرج نو،مهدی آباد،شهرک سهرابیه و سایر مناطق محروم ادامه دارد و نیاز به حمایت مسئولین جهت هرچه بهتر خدمات دادن به عزیزان نیازمند است.

/files/fa/news/1397/10/9/2029413_213.jpg /files/fa/news/1397/10/9/2029414_876.jpg /files/fa/news/1397/10/9/2029415_795.jpg /files/fa/news/1397/10/9/2029416_194.jpg /files/fa/news/1397/10/9/2029417_780.jpg /files/fa/news/1397/10/9/2029418_940.jpg /files/fa/news/1397/10/9/2029419_196.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: طرح «نفس» که مخفف «نجات فرزندان سقط» است، از ابتدای فروردین‌ سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تاکنون جان ۱۴ کودک در معرض سقط عمدی را نجات داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا منصوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نفس مخفف نجات فرزندان سقط، در استان کرمانشاه با محوریت سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و با هدف کار همه جانبه برای نجات فرزندان سالم سقط عمدی (جنایی) فروردین ۱۴۰۲ تأسیس شد و شروع به کار کرد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی، شبکه‌سازی و شناسایی والدینی که قصد سقط فرزند سالم خود دارند با ارائه مشاوره مذهبی و روانشناسی، خدمات حمایتی درمانی و معیشتی برای مادران با مشکل مالی از اقدامات اصلی انجام شده در این طرح است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه️ تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ جلسه با مسئولان و مدیران ارشد استان، حوزه‌های بسیج خواهران و کمیته اجرایی داخلی در راستای پیگیری اهداف طرح تشکیل شد.

منصوری ادامه داد: طی هشت روز نمایشگاه مناسبتی برگزار و ۳۹ مورد مشاوره انجام شده است و با یک دستاورد بزرگ، ۳۱ مورد انصراف از سقط جنین ادامه دادند و ۱۴ نوزاد متولد شدند.

وی اضافه کرد: در این راستا به ۱۲ خانواده سبد معیشتی تقدیم و خدمات رایگان درمانی، مشاوره و پاراکلینیکی ارائه شد.

کد خبر 748793

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین