Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@11:28:34 GMT

سپاهان در دور برگشت نیز موفق خواهد بود

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۸۶۹۶

به گزارش پارس نیوز، 

محمد یاوری امروز در خصوص وضعیت لیگ نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بر خلاف این‌که برخی فکر می‌کردند لیگ پویایی نداشته باشیم اما نیم‌فصل خوبی داشتیم و لیگ ما پر‌بار‌تر از سال قبل بود.

کارشناس فوتبال اصفهان افزود: رقابت تیم‌ها نزدیک‌تر بود و تیم‌ها با آمادگی بیشتری رقابت‌ها را شروع کردند و 5 تیم در کیفیت فوق‌العاده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که پدیده برخلاف انتظارات دونده، با‌برنامه و پویا بود و بازی به بازی بهتر شد و خود را مدعی معرفی کرد، گفت: پرسپولیس شرایط خاصی داشت اما مخالف این هستم که به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ضعیف شده بود.

یاوری در ادامه بیان داشت: بازیکنانی که به پرسپولیس اضافه شدند به دلیل جوانی کمک زیادی به این تیم کردند، دوندگی و انگیزه فاکتور بسیار مؤثری است و این جوانان بسیار خوب کار کردند، جسارت برانکو سبب شد پرسپولیس این‌گونه شود.

کارشناس فوتبال اصفهان تصریح کرد: استقلال را ابتدای فصل آماده ندیدیم اما به نظر من پیشرفت خوبی داشته است، تراکتورسازی نوساناتی زیادی داشت و بد شروع کرد اما با تزریق بازیکنان جدید توانست خودش را بالا بکشد.

وی ادامه داد: سپاهان با مدیریت خوب در ابتدای فصل امیر قلعه‌نویی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و عملکرد خوبی داشت؛ فکر می‌کنم این تیم در دور برگشت نیز موفق خواهد شد.

یاوری در خصوص دور برگشت نیز عنوان کرد: کار همه تیم‌ها در دور برگشت سخت خواهد بود، نتایج پدیده در نیم‌فصل دوم را مانند دور رفت نمی‌بینم؛ به نظرم احتمال دارد پرسپولیس در دور برگشت و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات شکل تیمی خودش را از دست بدهد و ممکن است این  در دور برگشت دچار حاشیه شود.

کارشناس فوتبال اصفهان در پایان با اشاره به وضعیت بد ذوب‌آهن گفت: منصوریان 2 مشکل در درون زمین و بیرون دارد اما کار خود را بلد است و اگر بتواند این مشکلات را حل کند قطعا با ذوب‌آهن موفق خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال بازی استقلال زمین مشکلات اصفهان پرسپولیس رقابت فوتبال مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

طی این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، حاشیه‌های فراوانی به وجود آورد و باعث شد بیانیه های زیادی منتشر شود. سیاوش یزدانی با انتشار پستی در اینستاگرام خواستار آتش بس بین دو تیم شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902988

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • مدعیان پیروز شدند
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏