Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@04:07:53 GMT

چطور با رپورتاژ آگهی در سئو موفق شویم؟

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۸۸۲۲

چطور با رپورتاژ آگهی در سئو موفق شویم؟

انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت‌های پربازدید موثر ترین تکنیک سئو برای دستیابی به رتبه اول گوگل است.

اگر شما مدیر بازاریابی اینترنتی یک برند یا استارت آپ پرطرفدار باشید از چه روش هایی برای جذب مخاطب و افزایش فروش استفاده می‌کنید؟

یا اگر کسب و کار خودتان را دارید و میخواهید با کمترین هزینه بیشترین مخاطب بالقوه را جذب کنید از کدامیک از روش های جدید دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنید؟

بطور کلی برای هر کسب و کار بزرگ یا کوچکی که بدنبال افزایش درآمد است، حضور قدرتمند در رتبه اول جستجوی گوگل بهترین راهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رتبه اول جستجوی گوگل برای هر واژه ای تنها به یک سایت تعلق میگیرد و قطعا تمام مخاطبانی که جستجو میکنند بروی اولین رتبه کلیک میکنند ، بنابراین رقابت سختی برای قرار گرفتن سایت ها در رتبه اول وجود دارد.

بخصوص کلمات کلیدی پرجستجو و درآمدزا که برند ها و کسب و کار های زیادی را وادار به پرداخت هزینه های سنگین برای سئوی سایت میکند. البته همواره قرار گرفتن یک سایت در رتبه اول 5 تا 10 کلمه کلیدی پرجستجو در یک حوزه به معنی کسب درآمد بسیار عالی و داشتن سهم بزرگی از بازار آن حوزه کاری است.

سئو سایت SEO

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو Search engine optimization یا به اصطلاح سئو SEO به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و با شانس و اقبال هم کاری ندارد.

اگر از مرحله طراحی سایت براساس الگوریتم های جدید گوگل رد شده اید و برای تولید محتوای باکیفیت هم برنامه ریزی خوبی داشته اید ولی هنوز به رتبه اول گوگل نرسیده اید قاعدتا در این مرحله وب سایت شما نیاز به دریافت بک لینک های باکیفیت دارد.

طی سال های اخیر بهترین و باکیفیت ترین مدل بک لینک که مورد تایید گوگل هم هست و همچنین معروف ترین سئوکار های دنیا استفاده از آن را برای سئو سایت توصیه کرده اند، بک لینک های حاصل از انتشار رپورتاژ آگهی در وبسایت های خبری پربازدید و معتبر است. سایت هایی که اتوریتی بالایی دارند و البته مرجع تولید اخبار و محتوای باکیفیت هستند.

درواقع اکنون بازاریابی محتوا و سئو سایت و حتی برندینگ از طریق کمپین های رپورتاژ آگهی با یکدیگر تنیده شده اند. جالب تر اینکه حتی مخاطبان هم از این روش تبلیغاتی استقبال خوبی داشته اند.

شرکت ویرلن به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در خبرگزاری های معتبر ، به برند ها و استارت آپ های زیادی برای دستیابی به رتبه اول گوگل و همچنین استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ آگهی کمک کرده است و به همین دلیل امروز محبوبیت خاصی میان متخصصان سئو و بازاریابی آنلاین دارد.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

بطور کلی رپورتاژ آگهی چیست؟ و چطور میتواند برای سئو سایت و بازاریابی محتوا بصورت همزمان موثر باشد ؟

رپورتاژ آگهی که در امریکا و اروپا بیشتر با عنوان محتوای اسپانسر شده و یا Digital PR شناخته میشود، درواقع یک خبر تبلیغاتی و یا مقاله سفارشی است که به درخواست برندها و استارت آپ ها در سایت های خبری منتشر میشود.

اما نکته مهمی که از نظر سئو حائز اهمیت است، درواقع قرار گرفتن چند هایپرلینک در محتوای خبر است که به وب سایت تبلیغ دهنده ارجاع میشود.

از آنجایی که این هایپرلینک ها فالو و ارگانیک هستند و این متن خبری بصورت دائمی در سایت های منتشر کننده پایدار می‌ماند، این محتوای خبری میتواند تمامی الگوریتم های گوگل در رابطه با بک لینک استاندارد را پوشش دهد. و البته بدلیل اینکه وب سایت شما این لینک ها را از طریق محتوایی مرتبط دریافت میکند بالاترین میزان تاثیر را برای ارتقاء رتبه سایت در گوگل دارد . همچنین با توجه به اینکه خبرگزاری های معتبر اتوریتی بالایی دارند و در یک کمپین رپورتاژ ، محتوای خبری در چند سایت مختلف قرار میگیرد ، رپورتاژ بالاترین میزان تاثیرگذاری را در سئو سایت دارد.

البته رپورتاژ آگهی نیز مانند هر کار تخصصی دیگری برای تاثیرگذاری کامل نیاز به رعایت همه استاندارد ها دارد که در این خصوص بهترین توصیه مراجعه به شرکت ویرلن است که به عنوان برترین مجری انتشار رپورتاژ آگهی در ایران شناخته میشود.

به عنوان مثال تهیه رپورتاژ با محتوای باکیفیت، مخصوص هر یک از سایت های خبری، باتوجه به محتوای سایت منتشر کنند و همچنین مخاطبانش بسیار مهم است. همچنین انتشار آن با فاصله و در بازه های زمانی متنوع میتواند تاثیر آن را دوچندان کند.

نکته مهم این است که اگر شما در یک یا چند کلمه کلیدی پرجستجو میخواهید به رتبه اول گوگل برسید و پایدار بمانید، لازم است در طول سال محتوای خبری و مقالات باکیفیتی را در سایتهای خبری مختلف منتشر کنید .

همچنین از آنجایی که تیتر خبر و مقاله شما در صفحه اصلی معروف ترین خبرگزاری های ایران منتشر میشود و کاربران به آن سایت خبری اعتماد دارد، این تکنیک به عنوان یکی از برترین روش های بازاریابی محتوا و برندینگ نیز در تمام دنیا مورد استفاده کسب و کار های کوچک و بزرگ و بخصوص برندها قرار میگیرد.

در این بین برقراری ارتباط با سایت های خبری متعدد برای انتشار رپورتاژ کمی دشوار است که این مشکل را میتوانید با مراجعه به شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن حل کنید.

مجموعه معتبر ویرلن با تجربه ای که از انتشار بیش از 7000 رپورتاژ آگهی برای برند های پرطرفدار و استارت اپ ها دارد ، بالاترین کیفیت خدمات انتشار رپورتاژ آگهی را ارائه میدهد.

ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ آگهی براساس اصول سئو و بازاریابی محتوا تا انتشار آن در 100 سایت خبری پربازدید ایران، همراه شماست تا مطمئن شوید که از تمامی پتانسیل های رپورتاژ بصورت کامل استفاده کرده اید و میتوانید بهترین نتیجه در سئو و جذب مخاطبان بیشتر را دریافت کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم که مورد توجه مدیران بازاریابی و سئوکار ها قرار گرفته است تنوع قابل توجهی است ویرلن در رابطه با سایت های خبری منتشر کننده دارد. زیرا این مجموعه تمامی خبرگزاری های معتبر ایران و همچنین همه سایت های خبری پربازدید و معتبر در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و تجاری ، فناوری و آی تی ، لایف استایل و سرگرمی ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی ، سلامت و خودرو را پوشش میدهد.

همچنین ارائه کمپین های رپورتاژ آگهی با گارانتی بهترین قیمت ، همراه با کیفیت ترین خدمات پشتیبابی آنلاین جزو ویژگی های خاص شرکت ویرلن است.

در انتها توصیه میکنیم برای مطالعه مقالات آموزش رپورتاژ آگهی، سئو و دیجیتال مارکتینگ به وب سایت ویرلن virlan.co مراجعه کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟