Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر سردار رمضان شریف صبح یکشنبه در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی که در مصلی وحدت گرگان برگزار شد، اظهار کرد: ۹ قبل در چنین روزی مردم به پیروی از امام جامعه اسلامی به یکی از بزرگترین دیکتاتورهای دشمن در جریان تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پایان دادند.

وی افزود: ما نمی‌توانیم حماسه ۹ دی را که در سال ۸۸ روی داد، جدا از فرآیند انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریف ادامه داد: این روز یکی از بنیان های اصلی کشور است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

وی تصریح کرد: بدون شک جوانان ما که ۵۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند دوران رژیم ستم شاهی را ندیده و آن را لمس کرده اند؛ بخش عمده‌ای از آن ها از دوران جنگ های مختلف که در کشور روی داد اطلاعی ندارند.

شریف گفت: آن ها تنها چیزی که در خاطرات ناقص ما بوده را شنیده اند بنابراین باید برای آن ها حقایق را بیان کرد.

وی افزود: اهدافی که دشمن در صدد دستیابی به آن بود را می توان با توضیح وقایع برای جوان ها شرح داد.

شریف تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اصلی ترین مسائلی که انقلاب با آن مواجه شده را توطئه آمریکا، انگلیس و اسرائیل می‌داند و صرف نظر از این که برخی‌ها با کج سلیقگی سعی می کنند این موضوع را داخلی بدانند، سرمنشا این حوادث را خارجی می دانند.

وی با بیان این که فضای غبارآلود ایجاد شده توسط دشمن، هزینه بالایی را بر کشور تحمیل کرد، گفت: خدمتگزاران شما در سپاه پاسداران تمام نقشه های دشمن را مطالعه کرده و برای آن‌ها نسخه های مناسب طراحی می‌کنند.

شریف بیان کرد: یکی از مهمترین شاخصه های انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو و نمونه برجسته این بود که همه امور توسط مردم در پای صندوق رای انتخاب می‌شود.

سردار شریف تصریح کرد: انتخابات سال ۸۸ یکی از موثرترین و حداکثری ترین مشارکت های مردم در ۳۰ سالگی انقلاب بود که دشمن نمی خواست تا کام مردم ما شیرین بماند بنابراین از این جریان بهره گرفت.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال ایجاد شکاف در بین کشور ماست و برای ما هزینه بالایی تولید کرده که اگر ما به مُر قانون توجه می کردیم می‌توانستیم جلوی برخی از حواشی را بگیریم.

شریف گفت: این موقعیت یک فرصت برای ما ایجاد کرد و منجر به تقویت دفاعی کشور شد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ما بر سه پایه دینِ برگرفته از قرآن، رهبری دانشمند و فرزانه و حضور همیشگی مردم استوار است.

شریف تاکید کرد: حادثه ۹ دی و حوادث ۸۸ با همه هزینه هایش، فرصت طلایی را هم برای کشور خلق کرد و ما دست دشمن را در همه صحنه ها باید ببینیم و آن را به حساب بیاوریم و باید سعی کنیم به مبانی اصلی انقلاب برگردیم.

وی افزود: همه کسانی که پشت فتنه ۸۸ بودند، اسرائیلی ها، آمریکایی ها و سعودی ها و همه کشورهایی که در ائتلاف آمریکا بودند باید بپذیرند باذیک ملت بزرگ فهیم قدرشناس و مقاوم با رهبری الهی و حکیمانه و جمعیتی میلیونی طرف هستند و در همه طراحی هایی که کرده اند نه تنها توطئه هایشان منجر به شکست شده بلکه فرصتی برای ارتقا توانمندی جمهوری و استحکام پایه های نظام دینی فراهم شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد، بیان کرد: به جهت شهادت فقیه، فیلسوف و تبیین‌گر ارزشمند به اسم شهید مطهری این شخصیت وارسته والا به این مناسبت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مسئله منحصر به فرد در عصرماست که حضرت امام (ره) آن را برای بشر به نمایش گذاشت.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران همزاد انقلاب است، ادامه داد: سپاه پاسداران معجزه انقلاب محسوب می‌شود که از حکمت‌های اندیشه امام به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب بنیان سپاه چیده شده و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی این است که محدود به مکانی نیست، جای پای سپاه را در نقاط مختلف با عناوین مختلف مشاهده می‌کنیم، چون انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیا نیست.
 
وی تصریح کرد: اسلام برای نجات همه بشر است و انقلاب اسلامی منادی اسلام است و این ندا را به گوش همه بشریت می‌رساند.
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است و باید سپاه از دیگر گروه‌ها پیشتاز باشد و در بعد معنوی و به جهت عقیدتی غنی‌تر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه