Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@19:18:29 GMT

کارت زرد میرلوحی به شهردار تهران

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۶۹۳۲۸

کارت زرد میرلوحی به شهردار تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تأخیر در اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدأ به شهردار تهران تذکر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در صد و دهمین جلسه شورای شهر ایراد کرد به منظور برگزاری مناقصه جهت طرح تفکیک پسماند از مبدأ به شهردار تهران تذکر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای شهر تهران با ابراز تأسف از اینکه مناقصه این طرح با تأخیر انجام شده و به شهر تهران خسارت وارد کرده، اظهار کرد: گزارش‌های متعدد شهرداران مناطق از جمله مناطق ۴، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۷ و ۱۸ حاکی از آن است که برگزاری مناقصه با پیمانکاران خیلی آهسته پیش می‌رود و این وضعیت مشکلات شدیدی را برای تهران به وجود آورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهر دار تهران شهر تهران شورای شهر تفکیک پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی تفکیک پسماند در تهران!
  • «اصپاک» بیش از ۱۳ هزار مشترک دارد/ تفکیک از مبداء ۱۲ درصد پسماندها در اصفهان
  • درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی مافیای پسماند در تهران
  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • بهبود توان تفکیک مکانی دمای سطح با روش محققان دانشگاه تهران
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت