Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال می گوید با گذشت زمان می‌دانستم شرایط استقلال در ادامه بازی‌ های لیگ برتر بهتر می‌شود.

طرفداری - بیژن طاهری، مربی باشگاه استقلال درباره نتایج تیم فوتبال این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت:

با جدایی چند بازیکن و اضافه شدن نفرات جدید، وینفرد شفر مجبور شد که تیم جدیدی بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که فصل شروع شد، بازیکنانی، چون مرتضی تبریزی، الحاجی گرو، نیومایر و چند بازیکن به تازگی به تیم اضافه شده بودند و نیاز به زمان بود که آنها با شرایط تاکتیکی و فنی تیم آشنا شوند.

به نقل از میزان، وی افزود:

در چند بازی ابتدایی لیگ خوب نتیجه نگرفتیم و انتظارات هواداران برآورده نشد اما با گذشت زمان می‌دانستم شرایط استقلال در ادامه بازی‌های لیگ برتر بهتر می‌شود و هواداران باید به استقلال اعتماد داشته باشند.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه بار‌ها در نیم فصل اول بحث اضافه شدن دستیار جدید به کادر فنی وینفرد شفر مطرح شد، خاطرنشان کرد:

در این مورد چند بار توضیح دادم. من تابع تصمیم سرمربی تیم هستم. با همه وجودم به استقلال تا جایی که توان داشته باشم، کمک می‌کنم. هر کسی بیاید، با تصمیم شفر بوده و ما به وظایف خودمان عمل می‌کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

بنابر روایت تسنیم، تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی ۱۴ آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم ۱۸ دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899517

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • خواهش لاپورتا از ژاوی: مربی بزرگ نیست، بمان!
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها