Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی محور وحدت برای جذب حداکثری کسانی که گله مندی هایی داشتند و وحدت بین همه سلیقه ها و دیدگاه ها و جناح ها بود که در مسیر راستین ولایت و انقلاب ثابت قدم ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمینی شهر، «حجت الاسلام عباس محمدحسنی» شامگاه گذشته در مصلی نمازجمعه خمینی شهر در مراسم بزرگذاشت و یادبود آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی گفت: علما جزء ذخایر اسلام هستند و وجود علما مانند چراغ در شب است که راه برای مردم نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان روایتی از امام صادق (علیه السلام) اظهار کرد: وقتی یک عالم ربانی برای اسلام بسازد و بسوزد و همه وجود خودش را پای اسلام وقف کند و مردم را به خودش دعوت نکند و به خدا دعوت کند، عالمی که به جای خودشیفتگی خدا را ببیند و آیینه قدنمای خدا باشد تا آیت الله شود، اگر کسی به چهره او نگاه کند خدا را می ببیند.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: آیت الله هاشمی شاهرودی هم در علم و هم در زهد و وارستگی بی نظیر بود و به معنای تمام یک آیت الله بود و در ابعاد فلسفی و جهاد در راه خدا و ولایت مداری نیز زبانزد بود.

 

وی با بیان اینکه اگر کسی همه چیز تمام باشد و ولایت مداری نداشته باشد مانند نامه ای است که به خط زیبا نوشته شده باشد اما مهر نداشته باشد، افزود: شخصی هم که ولایت نداشته باشد مانند نامه بی مهر است، آیت الله شاهرودی شخصیتی ولایی بود و با مرگشان مصیبتی بر جامعه اسلامی و روحانیت وارد شد.

 

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان خاطرنشان کرد: عالمان الهی مانند ستارگانی در آسمانند که راه را برای مردم روشن می کنند، آیت الله شاهرودی صاحب رساله علویه بود که مقلدان فراوانی داشت، عالمی که فقیه بود و مقلدانش در مصیبت او داغدار شدند، یک مرجع تقلید انقلابی برای مقلدین و یاری وفادار و راستین برای انقلاب و رهبری بود.

 

وی افزود: آیت الله هاشمی شاهرودی محور وحدت برای جذب حداکثری کسانی که گله مندی هایی داشتند و وحدت بین همه سلیقه ها و دیدگاه ها و جناح ها بود، شخصیتی که تمامی احزاب او را قبول داشتند  و در مسیر راستین ولایت و انقلاب ثابت قدم ماند./

 

پایان پیام/556

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی شاهرودی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی مجلس هاشمی شاهرودی 9 دی فتنه 88 آذربایجان غربی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خمینی شهر آیت الله هاشمی شاهرودی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش