Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، هانیه امانی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی درخصوص وضعیت ورزش همگانی در خراسان رضوی گفت: باتوجه به اهمیت ویژه وزارت ورزش وجوانان درخصوص توسعه ورزش همگانی در کشور سرانه ورزش همگانی سال ۹۶در کل کشور ۵۵.۵ درصد اعلام شده که مربوط به رده سنی بالای ۱۵ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


‎وی افزود: میانگین ورزش در روز ۲۷ دقیقه اعلام شده است، سه استان کشور بیش از این زمان روزانه ورزش می‌کنند که خراسان رضوی بنا به آمار منتشر شده استان برتر با زمان ۳۲ دقیقه روزانه، در کشور است.
‎امانی با بیان اینکه ۱۲ هیئت در سطح استان در زمینه ورزش همگانی فعالیت چشمگیری داشتند ادامه داد: بدنسازی و پرورش اندام، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی وصعود‌های ورزشی، ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، ورزش بیماران خاص و پیونداعضا، ورزش‌های دانش آموزی، دانشجویی و کارگری، ورزش همگانی، کونگ فو و هنر‌های رزمی و ورزش‌های روستایی وبازی‌های بومی محلی از هیئت‌های فعال در این زمینه هستند.
‎وی اظهار داشت: مشهد در تیپ یک، سبزوار و تربت حیدریه، قوچان وخواف در تیپ دو و گناباد، بردسکن، مه ولات، فیروزه و بجستان در تیپ سه و گلبهار به عنوان شهرستان‌های برتر خراسان رضوی در زمینه ورزش قهرمانی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام// ب.ه   مردم خراسان رضوی پنج دقیقه بیشتر از میانگین کشور ورزش می‌کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رتبه نخست ایران در پیوند کلیه در خاورمیانه
  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی