Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی اورژانس گفت :صبح امروز بر اثر لغزندگی جاده، سرویس مدرسه در منطقه صومای برادوست ارومیه دچار حادثه شد و سرنشینان آن به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند.

مجتبی خالدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان  گفت: ۶ دانش آموز مصدوم حادثه صبح امروز به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شده و در حال درمان هستند و حال عمومی همه آن‌ها مساعد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی افزود: ۳ نفر از دانش آموزان مصدوم جراحت‌های سطحی دارند و ۳ نفر دیگر نیز دچار شکستگی‌های ساعد، دست و پا شده‌اند و در حال عملیات رادیولوژی و عکس در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه قرار دارند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرویس مدرسه ارومیه تصادف مصدومان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از مرخص شدن تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران از بیمارستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی در گفت و گو با ایسنا از امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر به ۹ مصدوم حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور شادمهر به کاشمر خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام گزارش واژگونی مینی‌بوس به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن آمبولانس‌ها به صحنه تصادف رسیدند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان جهت خدمت‌رسانی سریع و به موقع، فراخوانی شدند.

وی گفت: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و سه آقا بوده و از ناحیه سر و صورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

دکتر یزدانی گفت: این حادثه خوشبختانه فوتی به همراه نداشت و پرسنل اورژانس، رادیولوژی و اتاق عمل خدمات لازم ارائه دادند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر در همین خصوص گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۹ سرنشین در جاده کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی زهره اتفاق افتاد.

سرگرد محمد میرزابیگی بیان کرد: این مینی‌بوس که سرویس یکی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی کاشمر بود حین جابجایی نیروهای این مجموعه در مسیر حرکت به سمت کاشمر از جاده خارج و واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: علت بروز حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش