Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@10:34:18 GMT

۹ دی ۸۸، پتک جمهوریت بر سر فتنه‌گران

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۰۳۴۳

۹ دی ۸۸، پتک جمهوریت بر سر فتنه‌گران

برنده قطعی، با نسبت آرای بسیار زیاد اینجانب هستم...

میرحسین موسوی با این حرف‌ خواسته یا ناخواسته یک ماجرای ۸ ماهه را برای کشور آغاز و در حالی که ادعاهایش منطق و سندی نداشت مدعی بود به عنوان رئیس‌جمهور ایران انتخاب شده است.

فردای انتخابات که مشخص شد محمود احمدی‌نژاد با فاصله و آرای بسیار، رئیس جمهور منتخب شده است، موسوی دم از تقلب گسترده زده و خواستار ابطال انتخابات شد! وی برای رسیدن به هدف خود هوادارانش را به خیابان آورده و با رمز تقلب، روزها اردوکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرحسین شاید متوجه نبود که با این خواسته غیرمعقول خود در اصل، یک فتنه را ایجاد می‌کند و حتی خود نیز ماه‌ها در همان راستا علیه اصل نظام اقدام کرد.

بعدها بازی موسوی دیگر انتخاباتی نبود و او در راس جریانی قرار گرفته بود که به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند.

از توهین به نماز روز قدس، ماه رمضان، شعار علیه ولایت فقیه و مقدسات گرفته تا آتش زدن عکس امام خمینی (ره) و ...، همه اتفاقاتی بود که موسوی باعث آن بود و نه تنها از آن‌ها اعلام برائت نکرد بلکه با بیانیه‌هایش نیز بنزین روی آتش ریخته و هم‌چنان به دنبال خواسته‌های غیرقانونی خود بود. حوادث بعد از انتخابات ۸۸ ادامه داشت تا اینکه در آخر به روز عاشورا و هتک حرمت آن روز ختم شد. بعد از توهین به عکس امام و رهبری، با آتش زدن تکیه‌های عزاداری امام حسین (ع) دیگر مشخص شده بود که هدف، انتخابات نیست .

در اینجا بازخوانی برخی شعارها نیاز است. آن‌ها که مدعی تقلب در انتخابات بودند به مرور چهره اصلی خود را نشان داده و مشخص شده بود بازی انتخابات یک راه بود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی.

- مرگ بر جمهوری اسلامی
- استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی
- نه شرقی، نه غربی، دولت سبز ملی
- نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران
- مرگ بر اصل ولایت فقیه و...

سوالی که به ذهن می‌آید این است که کدام یک از این شعارها انتخاباتی است؟ شعارهای بالا شاید محترمانه‌ترین شعارهایی است که توسط فتنه‌گران سر داده می‌شد. هر عقل سلیمی می‌داند هدف این جماعت و شعارها پایان نظام بود و برای رسیدن به خواسته شوم خود رو به دروغ‌پردازی‌های سخیف علیه نظام آورده و حتی از ریختن خون ده‌ها نفر نیز ابائی نداشتند.

 ادامه ساختارشکنی‌ها، عصر عاشورای ۸۸ بود که ضدانقلاب باز هم به خیابان‌ها آمده و علاوه بر هتک حرمت مقدسات، خیمه‌های عزا را به آتش کشیدند، عزاداران حسینی را سنگ زده و علیه اصل نظام و مسئولین شعار و فحاشی کردند. این رفتار که با خوشحالی بیگانگان مواجه شده بود با سکوت اصلاح‌طلبان نیز روبرو شد.

موسوی نیز در بیانیه‌ای، هتک حرمت روز عاشورا را ندیده و اغتشاش‌گرانی که سوت و کف و هلهله‌ها می‌کردند را مردم خداجو نامید! او بجای اعتراف به رفتار غلط و هزینه‌آورش برای نظام پ مردم ، راهکار به مسئولین می‌دهد و مدعی می‌شود شرط خاتمه دادن به آشوب در کشور عمل به این راهکارها می‌باشد.

- پایان: تنها ۳ روز پس از آشوب‌های روز عاشورا، در ۹ دی مردم انقلابی و ولایت‌مدار از بزرگ گرفته تا کوچک؛ همه برای دفاع از آرمان‌ها و انقلاب به خیابان آمده و با محکوم کردن این حرکت ضدانقلابی و منافقانه خواستار مجازات موسوی، کروبی و خاتمی شدند. ۹ دی ۸۸ خون مردم از توهین‌های متعدد و خون‌های ریخته شده جوان‌ها به جوش آمد و جمعیت چند ده میلیونیِ آن روز پتک جمهوریت بود بر سر ما‌ه‌ها فتنه و بازیگران آن.

این بازی که برخی بزرگان اصلاحات به اسم انتخابات شروع کرده بودند به نوعی سیگنالی بود برای دشمنان نظام، منافقین و... آنها که مدت‌ها در انتظار ضربه زدن به کشور بودند. تقلب بزرگِ میرحسین موسوی و مهدی کروبی ده‌ها کشته و مجروح برجا گذاشت که همه آنها حاصل ۸ ماه فنته بود. موسوی، خاتمی و کروبی ۸ ماه بر طبل آشوب و فتنه‌گری کوبیدند و باعث ایجاد اقدامات جهانی  و تحریمهای اقتصادی علیه ایران شده و بانی خون‌های ریخته شده گشتند. و حالا سدِ بزرگی به اسم ملت بود که برخورد قاطع با آن‌ها را مطالبه می‌کرد.

۹ دی ۸۸ همان لحظه‌ای بود که انقلاب نیاز داشت. مثل ۱۹ دی، ۱۲ فروردین، ۲۲ بهمن و... مردم وقتی که دیدند باید حضور داشته باشند با «احساس وظیفه دینی» در صحنه حاضر و «رفراندم ملی و بیعت با نظام» را به نمایش گذاشتند.

و دست آخر، بازی فتنه‌گران تمام شد نظام اسلامی پا برجا ماند و ایران گرجستان نشد.. اما انقلاب، ریزش‌ها و رویش‌هایش را شناخت و فتنه با همه آرزوهایش دفن شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران با افزایش ۶۲ هزار تومانی به قیمت ۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه امامی نیز با افزایش ۷۸۷ هزار تومانی به قیمت ۴۱ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۴ هزار و ۵۸۷ تومان

یورو

۴۷ هزار و ۹۸۲ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۷ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان

سکه امامی

۴۱ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان

نیم سکه

۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۵۸۳ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۴ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۲۲.۱۹ دلار

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903381

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی دامپروری و باغبانی در مهریز
  • کیهان باز هم از دست مولانا عبدالحمید شاکی شد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند