Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: حضور مردم مؤمن و انقلابی در حماسه ۹ دی نشان از بصیرت و هوشیاری آن‌ها نسبت به فتنه‌گران بود. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی، با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: حضور مردم مؤمن و انقلابی در حماسه 9 دی نشان از بصیرت و هوشیاری آن‌ها نسبت به فتنه گران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات فتنه گران سال 88 افزود: فتنه گران به دنبال تغییر نظام و ضربه‌زدن به اصل ولایت فقیه بودند ولی به لطف خدا و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه به اهداف خود نرسیدند.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: ملت مؤمن و انقلابی ایران روز 9 دی به میدان آمدند و ثابت کردند همیشه با انقلاب و ولایت هستند و نگذاشتند فقتنه گران به اهداف خود برسند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه باید نعمت‌های انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم، عنوان کرد: بزرگ‌ترین نعمت خداوند نعمت اهل بیت (ع) است و همه نعمت‌ها در پرتو این نعمت مؤثر هستند.

انتقاد شدید آیت‌الله نوری همدانی از روحیه کاخ‌نشینی برخی مسئولانآیت‌الله نوری همدانی: بسیاری از جنبش‌های اروپایی برگرفته از انقلاب اسلامی استآیت الله نوری همدانی: مرحوم پرورش در زمینه خدمتگزاری به مردم و تعلیم و تعلم خوش درخشید

آیت الله نوری همدانی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی بیان کرد: از نظر مادی پیش از انقلاب اسلامی روستاها و شهرها از امکانات برخوردار نبودند و مردم در فقر زندگی می‌کردند، از نظر معنوی انقلاب اسلامی سبب شد تا ولایت فقیه حاکم شود.

وی با بیان اینکه هرچه داریم از مردم است و باید قدر مردم را بدانیم، عنوان کرد: انقلاب اسلامی استبداد داخلی را از بین برد و حکومت مردم سالاری حاکم شد و مردم هرچیزی که بخواهند به آن توجه می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان گفت: به برکت انقلاب اسلامی استبداد داخلی از بین رفت و خودباوری و خوکفایی به دست آمد، پیش از انقلاب مردم در برابر غرب خودباخته بودند ولی امام راحل با انقلاب اسلامی به مردم قدرت داد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت شهادت در اسلام بیان کرد: یکی از آثار و برکات انقلاب اسلامی احیای فرهنگ جهاد و شهادت است که باید در راستای ترویج آن اهتمام داشته باشیم.

آیت الله نوری همدانی افزود: پیش از انقلاب دانشگاه‌های کشورمان در خدمت غرب بودند ولی به برکت انقلاب اسلامی حوزه و دانشگاه با یکدیگر وحدت دارند و در راستای اهداف انقلاب گام برمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: همه کودک‌کشی‌ها و مشکلات منطقه به دلیل حضور رژیم صهیونیستی است و به امید خدا اسرائیل نابود می‌شود و این موضوع از اهداف امام راحل بود که محقق می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها