Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا داورزنی، معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش می گوید کیمیا علیزاده دختر ارزشمند ما در المپیک روی سکو می رود و بانوان ورزشکار ما با حجاب کامل فرهنگ غنی خود را به دنیا نشان می دهند و بارها مقام معظم رهبری از این بانوان تشکر کرده است.

طرفداری - محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش نیز در کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی گفت: 

بانوان ایرانی در قالب تیم های مختلف ورزشی در عرصه های بین المللی شرکت می کنند قهرمان می شوند و روی سکو می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کیمیا علیزاده دختر ارزشمند ما در المپیک روی سکو می رود و بانوان ورزشکار ما با حجاب کامل فرهنگ غنی خود را به دنیا نشان می دهند که بارها مقام معظم رهبری از این بانوان تشکر کرده است.

به نقل از فارس، وی افزود:

اما سوالی که دنیا همیشه از مسئولان ورزش ایران دارد این است که چرا با وجود این که بانوان ایرانی فعالیت حرفه ای ورزشی دارند، ولی اجازه حضور در استادیومهای ورزشی برای تماشای مسابقات را ندارند؟ البته با تدابیری که در این چند سال اخیر اتخاذ شده با توجه به الزامات بین المللی به گونه ای تعدادی از بانوان در گوشه ای از استادیومها حضور پیدا کردند اما واقعیت این است که نباید بد رفتاری ها و بی اخلاقی ها در یک مسابقه را به کل جامعه ورزش و تماشاگران تعمیم دهیم.

داورزنی با بیان اینکه آمارها نشان می دهد که در مسابقات ملی هیچ مشکل اخلاقی و بدرفتاری تماشاگران وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: 

نباید به صرف این که در یک مسابقه چندین تماشاگرنما بدرفتاری می کنند جامعه چهل میلیونی بانوان و چند میلیون نفری بانوان ورزشکار و خانواده های آنها را از تماشای مسابقات فرزندان خود و تیم های ملی محروم کنیم.

معاون وزیر ورزش گفت:

در بولتن فدراسیون جهانی والیبال عکسی از تماشاگران بانوی والیبال ایران را چاپ می کنند و می نویسند تاریخ والیبال جهان چنین تماشاگرانی به خود ندیده است. تیم های ملی ما در هر جای جهان بازی دارند تماشاگران زن و مرد از اقصی نقاط دنیا حضور پیدا می کنند. از دوستان شورای عالی انقلاب فرهنگی تقاضا می کنم به این موضوع که حق مسلم بانوان ایرانی است توجه بیشتری داشته باشند تا بانوان ما در فضای سالم تر و آرام تر بتوانند در استادیومها حضور پیدا کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نرجس نیازمند بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم گفت: کمیسیون زنان و خانواده در اردیبهشت ماه سال گذشته و به دنبال مطالبات بانوان قمی در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم افزود: در ابتدای دوره فعالیت شورای شهر قم در دوره ششم کارگروهی مباحث مربوط به زنان و بانوان را دنبال می کرد و موضوعات متناسب با این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت، حمایت از مشاغل خانگی در راستای تقویت اقتصاد خانوارها و همچنین حمایت از محافل قرآنی بانوان در راستای تقویت تربیت دینی از اولویت های کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم بوده است.

نیازمند ادامه داد: ۱۳ بوستان در سطح شهر قم به منظور برپایی بازارچه هایی برای حمایت از تولیدات خانگی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تقویت امر ورزش بانوان از مطالبات خانم ها بوده که در این راستا در برخی از بوستان ها ورزش صبحگاهی راه اندازی شد و به دنبال گسترش ورزش همگانی در سطح شهر قم هستیم.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در شهر قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088185

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی