Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم ارتحال آیت‌الله سید محمود هاشمی‌شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امشب با حضور مراجع تقلید و علما در قم برگزار می‌شود. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم ارتحال آیت‌الله سید‌محمود هاشمی‌شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مراجع تقلید و علما در مسجدامام رضا(ع) واقع در گذرخان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی در این مراسم به سخنرانی می پردازد و باقری نیز مدیحه سرایی می‌کند.

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی متولد سال 1327 در نجف، عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی سابقه عضویت در دوره‌های سوم، پنجم و ششم شورای نگهبان را دارد.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی با حضور امام خامنه‌ای برگزار شدمراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در اردبیل برگزار می‌شودشنبه؛ برگزاری بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مسجد ارک

وی سال 1373 به جای آیت‌الله محمدی گیلانی به عضویت شورای نگهبان منصوب و در سال 1378 به ریاست قوه قضائیه انتخاب شد که آیت‌الله یزدی به جای ایشان به عضویت شورای نگهبان درآمد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی سال 1388 به‌عضویت شورای نگهبان منصوب شد، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو مؤسس جامعه روحانیت مبارز عراق، مؤسس و رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، رئیس دایره المعارف فقه اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جمله سوابق کاری آیت‌الله شاهرودی است.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی روز دوشنبه سوم دی‌ماه بعد از یک دوره بیماری در سن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و پیکر این عالم ربانی در جوار حضرت فاطمه معصومه(ع) مسجد بالاسر، مجاورت قبور پاک علمای بزرگوار به خاک سپرده شد.‌

انتهای پیام/ ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه