Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: فتنه گران در سال ۸۸ سقوط نظام اسلامی را نشانه گرفته بودند. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ،علی محمد نائینی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ مردم ایلام در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: دشمن از بدو انقلاب اسلامی ایران به حربه‌ها و ترفندهای مختلف متوسل شد و تمام تلاش خود را کرد که بتواند درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را از رشد و بالندگی باز دارد اما توکل به خدا، حضور مردم و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به درخت تنومندی مبدل کرد که امروز در آستانه 40 سالگی آن ایستاده‌ایم و این درخت تنومند سایه گسترده خود را به جهان گسترانیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور باشکوه بوشهری‌ها در 9 دی به روایت تصویرتجلی بصیرت مردم انقلابی قزوین در بزرگداشت 9 دی+فیلمحماسه 9 دی 97 در ارومیه به روایت تصویر

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه ایجاد فضای مسموم به بهانه انتخابات توسط فتنه‌گران را یادآورشد و افزود: مباحث انتخاباتی بهانه‌ای بود برای روشن کردن آتش فتنه و تعرض به اصل نظام که اقدامات فتنه‌گران در تعرض به ارزش‌ها و باورهای دینی مردم گواهی براین مدعا است.

نائینی به عوامل داخلی که آتش بیار معرکه فتنه 88 بودند اشاره کرده و گفت: دشمنان انتخابات را بهانه کردند و در اصل به دنبال سقوط نظام و حذف ولایت فقیه به عنوان ستون و خیمه انقلاب بودند.

مشاور فرمانده کل سپاه در خاتمه از حضور خروشان مردم ایران و بالاخص استان ایلام که با تمام وجود در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و امروز حضورشان در مراسم 9 دی تجدید مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است تقدیر کرد و گفت: انقلاب اسلامی تا مردمی چنین پشتیبان و بصیر دارد شکست نخواهد خورد.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست