Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم ارتحال آیت‌الله سید‌محمودهاشمی‌شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد و باقری نیز مدیحه سرایی می‌کند.

این مراسم امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مراجع تقلید و علما در مسجدامام رضا (ع) واقع در گذرخان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی متولد سال ۱۳۲۷ در نجف، عضو فق‌های شورای نگهبان و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی سابقه عضویت در دوره‌های سوم، پنجم و ششم شورای نگهبان را دارد.

وی سال ۱۳۷۳ به جای آیت‌الله محمدی گیلانی به عضویت شورای نگهبان منصوب و در سال ۱۳۷۸ به ریاست قوه قضائیه انتخاب شد که آیت‌الله یزدی به جای ایشان به عضویت شورای نگهبان درآمد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی سال ۱۳۸۸ به‌عضویت شورای نگهبان منصوب شد، عضو مجلس خبرگان رهبری، عضو مؤسس جامعه روحانیت مبارز عراق، مؤسس و رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق، رئیس دایره المعارف فقه اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از جمله سوابق کاری آیت‌الله شاهرودی است.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی روز دوشنبه سوم دی‌ماه بعد از یک دوره بیماری در سن ۷۰ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت و پیکر این عالم ربانی در جوار حضرت فاطمه معصومه (ع) مسجد بالاسر، مجاورت قبور پاک علمای بزرگوار به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ ح

مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در قم برگزار می‌شود‌

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم

ایسنا/سمنان نیکو کاران شاهرودی در روز معلم با آزادسازی یک معلم با تجربه که به‌دلیل مشکلات مالی در زندان بود درس محبت به دانش‌آموزان آموختند.

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) از آزادی یک معلم با سابقه در روز معلم خبر داد و اظهار کرد: یک زن معلم با سابقه به‌دلیل مشکلات مالی به زندان شاهرود افتاده بود و تلاش برای آزادی‌اش انجام شد.

وی با بیان اینکه با همت و پیگیری مددکاران زندان و رئیس زندان شاهرود چند جلسه با شکات برگزارشد، گفت: این جلسات با حضور معتمدان، مددکاران و رئیس زندان شاهرود برگزار شد تا زمینه آزادی این زن معلم فراهم شود، اما رضایت گرفته نشد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش همکاران ما در زمینه آزادی این معلم متوقف نشد، ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد رئیس زندان شاهرود و همت خیران، ۳۰۰ میلیون تومان توسط یک مرکز خیریه پرداخت و ۳۶۷ میلیون تومان دیگر توسط خیران و ستاد دیه استان برای آزادی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: معلمان جایگاه بسیار والایی دارند و جایگاه آنها، کلاس درس است. به همین دلیل با همت خیران این معلم آزاد و در جمع دانش‌آموزان خود حاضر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه