Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-08@23:28:55 GMT

رونمایی مایکروسافت از پیش‌نمایش جدید ویندوز 10

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۲۲۷۸

رونمایی مایکروسافت از پیش‌نمایش جدید ویندوز 10

ایتنا- مایکروسافت به تازگی از پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 رونمایی کرد. در این نسخه جدید، مواردی همچون استارت، امنیت، کلیپ ‌بورد، ثبت نام و تسک منیجر، با پیشرفت‌ها و بهبودهای خوبی همراه بوده است. شرکت مایکروسافت به تازگی از پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 رونمایی کرد.
این پیش‌نمایش با قابلیت‌های جدیدی مانند “Windows Sandbox” همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه مخصوص پشتیبانی از علائم و کوموجی است و یک برنامه دیگر که برای سازمان‌ها ارائه شده است، “Automatic Restart and Sign On” نام دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، در پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 در مواردی مانند استارت، امنیت، کلیپ بورد، ثبت نام و تسک منیجر، رفع اشکالات سیستم و عیب یابی، تنظیمات و جست‌وجوگر فایل، پیشرفت‌های مناسب و قابل توجهی اتفاق افتاده است.
گفته شده این نسخه در اوایل سال 2019 میلادی به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به پیشرفت‌های مذکور مسلما با استقبال خوبی هم روبرو خواهد شد.
 
مطابق گزارش مزبور، ویندوز 10 به شکل یک سرویس یا خدمت توسعه یافته است؛ به این معنا که بر اساس روالی که پیش از این داشته است، مجهز به قابلیت‌های جدید و خوبی شده است.
شرکت مایکروسافت تاکنون شش به روزرسانی عمده و کلی برای ویندوز 10 به بازار عرضه است و نام‌های مختلفی برای آنها انتخاب کرده است.
این به‌روزرسانی‌ها ترتیب به‌روزرسانی نوامبر، به‌روزرسانی سالیانه، به‌روزرسانی سازندگان، به‌روزرسانی سازندگان در پاییز، به‌روزرسانی آوریل 2018 و به‌روزرسانی اکتبر 2018 است.  
این نسخه، طرح پیش‌فرض استارت را با ارائه قابلیت‌های جدید ساده می‌کند.
این استارت دارای طراحی یک‌ستونه خواهد بود، و اگر تمایل داشته باشید که ویندوز خود را به‌روزرسانی نمایید، تغییرات خاصی مشاهده نخواهید کرد؛ زیرا از ابتدا قرار نبود که شکل و شمایل منوی استارت تغییر خاصی بکند.
 
وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، می‌توانید به “Windows Security” اعتماد کنید.
امنیت ویندوز 10 با استفاد از آنتی ویروس و ابزار اسکن آفلاین، اطلاعات کامل و دقیقی در رابطه با تهدیدات و اقدامات موجود در اختیار کاربر می‌گذارد که می‌توانید روی این اطلاعات حساب کنید.
به عبارت دقیق‌تر تمامی تغییراتی که در محیط ویندوز اتفاق بیفتد، از فیلتر امنیت عبور خواهد کرد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مایکروسافت ویندوز ویندوز 10 مایکروسافت امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند

 

به گزارش تابناک به نقل از سان، محققان مایکروسافت اخیراً کشف کرده‌اند که بسیاری از برنامه‌های اندرویدی به دلیل یک ضعف امنیتی رایج ممکن است در برابر حملات از راه دور، سرقت داده‌ها و سایر مسائل آسیب‌پذیر باشند. حداقل چهار مورد از این برنامه های تحت تأثیر، هر کدام بیش از ۵۰۰ میلیون نصب دارند. یکی از آنها به نام فایل منجیر شیائومی، حداقل یک میلیارد بار از سوی کاربران اندروید نصب شده است.

مشکلی که مایکروسافت کشف کرد بر برنامه های اندرویدی که فایل ها را با سایر برنامه ها به اشتراک می گذارند تأثیر می گذارد. این برنامه که با نام «جریان کثیف» شناخته می‌شود، به برنامه‌های مخرب اجازه می‌دهد تا فایلی را با نام فایل یا مسیر دستکاری شده به برنامه دیگری ارسال کنند.

این روش به مهاجمان فرصتی برای ایجاد یک برنامه نفوذی می دهد که می تواند یک فایل با نام فایل مخرب را مستقیماً بدون اطلاع یا تأیید کاربر به یک برنامه دریافت کننده ارسال کند. به گفته مایکروسافت، زمانی که یک هدف اشتراک‌گذاری نام فایل مخربی را دریافت می‌کند، از نام فایل برای راه‌اندازی فرآیندی استفاده می‌کند که ممکن است با در معرض خطر قرار گرفتن برنامه به پایان برسد.

در نتیجه برنامه هدف گمراه می شود و به نام یا مسیر فایل اعتماد می کند و فایل را در یک دایرکتوری حیاتی اجرا یا ذخیره می کند.

دیگر خبرها

  • لجستیک هلال احمر استان کرمان به‌روزرسانی شد
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • آغاز برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ از ۸ تیر ماه
  • ثبت نام ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه الکامپ/ «الکامپ استارز» سکویی برای معرفی استارت‌آپ‌های نوپا
  • رونمایی از آیپد پرو M۴؛ باریک‌ترین محصول تاریخ اپل/ عکس
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • آخرین آپدیت امنیتی ویندوز ممکن است VPN را مختل کند
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • اهمیت وجود پیش‌بینی مالی برای استارت‌آپ‌های کوچک چیست؟