Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «موج اف ام، ردیف ۴۸» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی‌زاده، متقاضی حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد. ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، این فیلم سینمایی که در سکوت خبری فیلمبرداری شده است، فرم شرکت در سی و هفتمین جشنواره فیم فجر را پر کرده است تا در صورت پذیرفته شدن، نخستین نمایش آن در این رویداد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران این فیلم سینمایی به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: مرتضی آقا حسینی، مجید آقا کریمی، شیوا ابراهیمی، ستاره اسکندری، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، امیر جنانی، نیما رییسی، کاظم سیاحی، نوال شریفی، هوتن شکیبا، بانیپال شومون، آرزو عالی، علی فروتن، معصومه قاسمی‌پور، الهام کردا، طوفان مهردادیان، حسام نورانی، وحید بقراط پور، دیبا خاتمی، برهانه رجبی، میلاد شجره، کاوه عابدین، سجاد گودرزی.

فیلمنامه «موج اف ام، ردیف 48» به طور مشترک توسط کیارش اسدی‌زاده و طوفان مهردادیان به نگارش درآمده و در خلاصه داستان آن آمده است: روی موج اف ام، ردیف 48 اتفاقاتی در حال وقوع است.

این فیلم سینمایی سومین فیلم کیارش اسدی‌زاده بعد از فیلم‌های «گس» و «شکاف» است که فضای متفاوتی با آثار پیشین اسدی‌زاده دارد.

سازندگان «نفوذی» برای جشنواره فجر با «اعتراف» می‌آیند

انتهای پیام/

R1520/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۲۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان می باشد، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که طی سالیان گذشته مدالهای متعددی از بازیهای المپیک، رقابت های قهرمانی جهان، بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا بدست آورده است.

کد خبر 6092453

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام