Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سؤالات خبرنگاران در راهروی پارلمان، با آنها وارد مشاجره شد. این بار نماینده سراوان با روش ترامپ به خبرنگاران توهین کرد.

به گزارش رکنا، در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی خبرنگاران به سراغ محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی رفتند و از او پیرامون حواشی اخیر که برای او ایجاد شده بود سول کردند که این نماینده مجلس به جای پاسخگویی وارد مشاجره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه پیش رو دارید متن گفتگوی خبرنگاران پارلمانی با نماینده مردم سراوان و پاسخهای او است:

خبرنگاران: لطفاً توضیحاتی در مورد حواشی اخیر به ما بدهید؟

درازهی: دنبالم نیایید، سرما می‌خورید، گلویم درد می‌کند. سؤال نپرسید، همه چیز در سایتم است.

خبرنگاران: آن همه چیز نیست؟

درازهی: به تو ربطی ندارد، صحبت نکن.

خبرنگاران: درباره مقاله شما ابهامی ایجاد شده است.

درازهی: من رشته‌ام ادبیات است ولی این مقاله در حوزه رباتیک بود، برای آن هم امتیازی نگرفتم. من هم فردا می‌توانم اسم شما را در یک مقاله ثبت کنم.

خبرنگاران: گفته می‌شد شما با یکی از واردکنندگان خودرو به گمرک رفته‌اید.

درازهی: در مرز ما، فقط دام وارد می‌شود، چیز دیگری وارد نمی‌شود.

خبرنگاران: پس آقای حاجب آنجا چه کار می‌کرد؟

درازهی: از خودش بپرس.

منبع: فارس

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تلخ ترین فیلم دیده نشده از حادثه اتوبوس علوم تحقیقات ! +صدای ناله های دانشجویان تجاوز به یک زن کینه جو در فرودگاه! +عکس رابطه های شوم عامل اصلی انتقال ایدز بین زنان ایرانی ! همسرم مقابل چشمان من با زنان غریبه ارتباط داشت / من هم با افشین تلافی کردم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزییات پرداخت سود سهام عدالت/ معاملات سهام عدالت آزاد شد !؟ 3 اعدامی زیر طناب دار رفتند اما زنده ماندند! / در گنبد رخ داد تکرار فاجعه /سقوط خونین اتوبوس دانش آموزان ارومیه ای از روی پل ! تیرباران یک مرد آبادانی در نقطه صفر مرزی + جزییات داستان دردناک پایان نامه احسان صفایی یکی از قربانی های تصادف اتوبوس علوم تحقیقات+عکس جدال خونین بازنشسته های اراکی سرنوشت مرگباری را رقم زد عمل زیبایی پسر عجیب و غریب برای ازدواج با زن زیبا+ عکس آبرویم رفت ! / خبر مشکل داشتن من پخش شد و نگاه شوهرم خیلی سنگین شد ! مدتی است 2 مرد نقابدار ترس را به جان اهالی جاجرم انداخته اند بی آبرو شدن فوتبالیست معروف به خاطر انتشار فیلم اقدام بی رحمانه اش با زن جوان+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: رسانه مجلس شورای اسلامی نماینده مردم سوژه جنجال عکس فیلم دختر تصادف اتوبوس دانشجویان زندگی تحقیقات خانواده حادثه تصادف اتوبوس تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد