Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر گفت: حماسه حضور مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ نشانگر باور عمیق مردم نسبت به انقلاب اسلامی بود و این راه همچنان ادامه دارد. به گزارش بلاغ، سرهنگ محمد محمدی در گفتگویی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: روز ۹ دی و حماسه ای که ملت بزرگ ایران در این روز پس از فتنه سال ۸۸ خلق کردند به یکی از ماندگارترین حماسه های تاریخ ملت انقلابی میهن اسلامی ایران مبدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فتنه‌گران با گستاخی تمام در عاشورای سال ۸۸ به ساحت امام حسین (ع) و خاندان عصمت و طهارت هتک حرمت کردند و این زمان بود که مردم انقلابی و متدین ما پا به میدان گذاشتند و با حضور خود بساط سران فتنه و فتنه گران را برچیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر در ادامه بیان کرد: حماسه ۹ دی را می توان روز بصیرت و آگاهی مردم انقلابی نامید زیرا در این روز مردم در حمایت از مولا و مقتدایمان به میدان آمدند و نگذاشتند که مردم و نظام اسلامی ضربه ببیند.

محمدی ادامه داد: هتک حرمت فتنه گران به روز عاشورا و اعتقادات اصیل اسلامی مردم ماهیت اغتشاشات ۸۸ را برای همه نمایان کرد.

وی تصریح کرد: ملت انقلابی با بصیرت عاشورایی در روز ۹ دی اقتدار نظام اسلامی را صد چندان کردند و این حرکت مردمی و انقلابی باعث شد تا تمام نقشه های استکبار و دشمنان داخلی برچیده شود.

وی تاکید کرد: حضور حماسی ۹ دی همانند روزهای اول انقلاب پر شور و شعور بود و وظیفه داریم تا در سالگرد این روز برنامه هایی را در جهت روشنگری و بزرگداشت این حماسه داشته باشیم.

محمدی اظهار کرد: استکبار و صهیونیست جهانی در این اتفاقات با حمایت از سران فتنه قصد ضربه زدن به بنیان نظام اسلامی را داشتند اما با وضوح می بینیم که حضور مردم آگاه و بصیرت مثال زدنی شان باعث شد تا تمام آن نقشه های شوم و استکباری تبدیل به شکست شود.

وی افزود: راه پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها گوش به فرمان بودن به فرامین رهبر معظم انقلاب است و باید بدانیم که در این مسیر فراز و نشیب های زیادی است اما باید در این راه با چراغ بصیرت و آگاهی پشت سرِ ولایت فقیه حرکت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر اظهار کرد: بزرگداشت حماسه ۹ دی وظیفه همه مسئولان جمهوری اسلامی است و در این بین نباید برخی از مسئولان به واسطه تعلقات پوچ حزبی و سیاسی ارزش های انقلاب اسلامی و حماسه های مردم ولایت مدار را زیر پا بگذارند.

این مسئول گفت: در شهرستان رامسر نیز در جهت بزرگداشت حماسه عظیم ۹ دی برنامه های مختلفی در ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی برنامه ریزی شده است که به انجام می رسد.

وی در پایان گفت: مراسم اجتماع مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان رامسر در جهت بزرگداشت این حماسه تاریخی امروز ۹ دی راس ساعت ۱۵ جنب شهرداری رامسر برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی، سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی سالروز تأسیس بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

مقام معظم رهبری

۱۷ اردیبهشت‌ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام بسیج سازندگی از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت و دلدادگی و ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و ... به شایستگی از توانمندی‌های شگفت‌آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش مؤثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام‌بخشی فراروی علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته سازمان بسیج سازندگی است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن‌سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولان ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار، خرسندی مقام عظمای ولایت و رهبری و رضایت ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشگر پاسدار حسین سلامی 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو