Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) در تجمع مردم لردگان ضمن تشکر از بصیرت بالای مردم  این شهرستان لردگان با اشاره به واقعه 9 دی، گفت: نهم دی تابلویی است که دشمنان اسلام از آن نگرانند، زیرا در برابر طوفان آنها ایستاد و چشم فتنه را کور کرد و دسیسه های مطرح شده با هزینه های هنگفت را نقش بر آب ساخت و نظام اسلامی را مقتدر تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدامان الله حسینی صدر افزود: اگر در زمان فتنه دنیای کفر با تمام امکانات و بهره گیری از دوستان داخلی و خارجی در برابر ما ایستاد،  ما با تمام وجودمان و پشت سر رهبری در مقابل آنها می ایستیم و مثل نهم دی پوزه آنها را به خاک می مالیم.

حسینی صدر با اشاره به فرافکنی های برخی از سیاسیون در خصوص شروع فتنه، گفت: برخی بداخلاقی کاندیدای پیروز در انتخابات را زمینه ساز شروع فتنه بیان کردند، در حالی که در طول هشت ماه فتنه و آشوب صحبتی از کاندید مورد نظر نبود و شعار ها اصل نظام و ارزش های اسلامی را مورد هدف قرار داد.

وی، افزود: مشخص بود که شروع کننده این فتنه آقای موسوی و اتاق فکر او بودند و شاید از روی ناآگاهی این کار را کردند، ولی دشمن با موج سواری تلاش کرد که اهداف خود را پیاده کند.

حسینی صدر، ادامه داد: مدیریت رهبری در زمان فتنه باعث شد، که تلاش دشمنان ابتر بماند و بار دیگر وجود این مرد بزرگ سرافرازی اسلام را به دنبال داشته باشد. همانطور که در زمان واقعه منا وقتی مسئولین عربستان از تحویل شهدای منا خودداری کردند، با یک نهیب رهبری به تلاطم افتادند و خیلی سریع با جمهوری اسلامی همکاری کردند.

حسینی صدر افزود: پوتین ریس جمهور روسیه با اشاره به خصوصیات رهبری ایران  گفت؛ من در مدت دیدارهایی که با رهبر انقلاب اسلامی ایران داشتم فهمیدم که ایشان دروغ نمی گوید، حرف تکراری نمی زند، صحبت های ایشان کاملا علمی و آینده نگرانه است و حتما به وقوع می پیوندد وسخنان ایشان بر معادلات جهانی تاثیرگذار است و برای سیاستمداران جهان مهم است.

سخنران آئین گرامیداشت 9 دی در شهرستان لردگان گفت:  درفتنه88  همه دانستند که؛ دشمن می تواند مخالفان درونی را بسیج کند و همچنین بسیاری از خواص جامعه در زمان فتنه متزلزل می شوند.

حسینی صدر، ادامه داد: در فتنه سال 88، جایگاه عاشورا و نقش آن در خنثی سازی فتنه و جایگاه جنگ نرم درک شد و راهبرد دشمن که برای فروپاشی کشور از درون برنامه ریزی کرده بود، افشا گردید.

وی با اشاره به نقش بی بدیل رهبری در هدایت جامعه بعنوان یکی از درس های مهم حماسه نهم دی اظهار کرد: اتحاد و انسجام ملی، پیوند مردم با رهبری، صحه گذاشتن مردم بر مسیر قانونی انتخابات، افشای هسته های سخت و نرم دشمن از مهمترین دستاورهای راهپیمایی 9 دی مردم ایران اسلامی است.

در پایان این مراسم  قطعنامه ای به مناسبت 9 دی  قرائت و با فریاد الله اکبر حاضران تأیید شد.

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: 9 دی لردگان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • جوانان و دانشجویان به‌عنوان امانت مردم و خداوند در نزد معلمان و اساتید هستند
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است