Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج گفت: بسیج دانشجویی با افرادی که به دنبال ترویج سکولاریسم و زیرسوال بردن مبانی دینی در فضای دانشگاه هستند، برخورد قاطعانه خواهد کرد.

امیرمحمد اسدپور، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن گرامیداشت روز ۹ دی بیان داشت: در این روز فتنه گران و ایادی خارجی آنان احساس می‌کردند که مردم از اعتقادات و نظام جمهوری اسلامی دل بریده اند، اما این در حالی است که مردم حماسه‌ای آفریدند که هم تجدید میثاق با نظام جمهوری و ولایت فقیه و هم نمایش مخالفت مردم ایران با استکبار و ایادی داخلی آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدپور با اشاره به اینکه بعضی ایادی استکبار در خارج از کشور با کمک دوستان داخلی شان درصدد کنترل فتنه بودند، افزود: اما باز هم لطف خداوند شامل حال ملت ایران شد و نعمت جمهوری اسلامی از سر ما کم نشد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج درباره نقش برخی از دوستان استکبار در پیروی از خط مشی استکبار و ادامه فتنه گری‌ها گفت: متأسفانه امروز داخل دانشگاه افرادی وجود دارند که یا با سخنان خود یا نوشتن مقالات و برخورد با دانشجویان خط و مشی فتنه گران را ادامه می‌دهند.
وی تأکید کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج قاطعانه اعلام می‌کند که به هیچ وجه در اصول انقلاب اسلامی و مبانی دین اسلام کوتاه نمی‌آید و اگر چنین مواردی ادامه پیدا کند، برخورد قاطع و صریحی با این افراد خواهد شد.
اسدپور تصریح کرد: این افراد باید بدانند که اینجا نظام جمهوری اسلامی است و وقتی سر سفره آن نشسته اند، معنا ندارد که تفکرات غربی و حتی ضداسلام خود را به خورد دانشجویان دهند.
وی بیان کرد: افرادی را در کسوت هیات علمی دانشگاه یا مدیران گروه‌های علمی دانشگاه و حتی نماینده وزارت علوم در این دانشگاه فعالیت می‌کنند که دم از سکولاریسم می‌زنند و مبانی حکومت دینی را زیر سوال می‌برند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی کرج افزود: تأکید می‌کنم که بسیج دانشجویی در مبانی جمهوری اسلامی با هیچ فردی شوخی ندارد و در صورت ادامه رفتار‌های فتنه انگیزان در دانشگاه، برخورد قاطعی انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فتنه در دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است