Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان ساعت ۱۰ صبح فردا (دوشنبه ۱۰ دی ماه) در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

آیت الله رضا رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری سخنران این مراسم  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مراسم یاد بود رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در رشت 

آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دوشنبه سوم دی ماه در یکی از بیمارستان‌های تهران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/ع

برگزاری مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام مصلای رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم

ایسنا/سمنان نیکو کاران شاهرودی در روز معلم با آزادسازی یک معلم با تجربه که به‌دلیل مشکلات مالی در زندان بود درس محبت به دانش‌آموزان آموختند.

امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) از آزادی یک معلم با سابقه در روز معلم خبر داد و اظهار کرد: یک زن معلم با سابقه به‌دلیل مشکلات مالی به زندان شاهرود افتاده بود و تلاش برای آزادی‌اش انجام شد.

وی با بیان اینکه با همت و پیگیری مددکاران زندان و رئیس زندان شاهرود چند جلسه با شکات برگزارشد، گفت: این جلسات با حضور معتمدان، مددکاران و رئیس زندان شاهرود برگزار شد تا زمینه آزادی این زن معلم فراهم شود، اما رضایت گرفته نشد.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با اشاره به اینکه تلاش همکاران ما در زمینه آزادی این معلم متوقف نشد، ادامه داد: با پیگیری‌های متعدد رئیس زندان شاهرود و همت خیران، ۳۰۰ میلیون تومان توسط یک مرکز خیریه پرداخت و ۳۶۷ میلیون تومان دیگر توسط خیران و ستاد دیه استان برای آزادی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: معلمان جایگاه بسیار والایی دارند و جایگاه آنها، کلاس درس است. به همین دلیل با همت خیران این معلم آزاد و در جمع دانش‌آموزان خود حاضر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی