Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش «نماینده» آیت‌الله «حسین نوری‌همدانی» امروز در جمع اقشار مختلف مردم از حضور حماسی مردم در مراسم گرامیداشت ۹ دی، قدردانی کرد و گفت: حضور مردم متدین نشان از بصیرت و هوشیاری آنان نسبت به فتنه‌ها است.

این مرجع تقلید افزود: فتنه گران در ۹ دی، دنبال تغییر نظام و ضربه زدن به اصل ولایت فقیه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معظم له بیان داشت: مردم در روز ۹ دی به میدان آمدند و ثابت کردند همیشه با انقلاب و ولایت هستند و نگذاشتند فتنه گران به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: ۹ دی به همین دلیل که گفته شد، باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا به همگان و دشمنان نشان داده شود که مردم ایران اسلامی برای حفظ ولایت و انقلاب حاضر هستند حتی خون و جان دهند.

 آیت الله نوری همدانی گفت: ۹ دی، روز تجلی دوباره ولایت و انقلاب است و به همین دلیل باید اهداف و آرمان‌های انقلاب برای مردم تبیین شود.

معظم له با بیان اینکه این حکومت مردم سالاری است و مردم، ولی نعمت این انقلاب هست، بیان داشت: همه باید بدانند این نظام و انقلاب هرچه دارد از این مردم دارد و به همین دلیل مردم صاحبان واقعی انقلاب هستند.

وی افزود: ولایت و انقلاب نعمتی است که خدا به این مردم عنایت کرده و باید قدردان آن بود و برای حفظ آن، تلاش و کوشش کرد.

آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: نعمت انقلاب باعث شد مردم و کشور ایران اسلامی به جایگاه حقیقی خود برسد و در همین راستا فرهنگ جهاد و شهادت احیاء شد.

این مرجع تقلید ابراز داشت: امروز انقلاب ایران باعث شد دشمنان از موشک‌های ایران بترسند و اسرائیل با آن همه تجهیزات نظامی جرأت عرض و اندام در مقابل ایران اسلامی نداشته باشد.

معظم له عنوان کرد: ۹ دی روزی بیداری مستضعفان و ضعف شکست جبهه استکبار است و مردم هم به اندیشه غربی‌ها پی می‌برند.

وی بیان داشت: بزرگترین برکت انقلاب اسلامی این است که جلیقه زردهای فرانسه اعلام کردند، ما مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم را از انقلاب امام خمینی (ره) الهام گرفتیم.

طبق گزارش حوزه  آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه همه مشکلات منطقه توطئه اسرائیل غاصب و کودکش است، افزود: آمریکا و عربستان و سایر کشورهای منطقه براساس توطئه اسرائیل اقدام به مسلمان کشی و جنایت می‌کنند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی حماسه 9 دی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت:

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 
 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند