Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت : عصر امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان افسریه خیابان اسلام‌آباد به سامانه  ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه مسکونی بود و آتش‌نشانان بلافاصله وقتی به محل حادثه رسیدند  متوجه شدند که انفجاری در طبقه فوقانی این ساختمان روی داده بود که باعث آتش‌سوزی نیز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: شیشه‌ها و دیوارهای این ساختمان بر اثر انفجار فروریخته و واحد به طور کامل شعله‌ور بود و نگرانی از این بابت وجود داشت که فرد یا افرادی در این واحد مسکونی حضور داشته باشند. آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به جستجو در داخل واحد پرداختند و خوشبختانه کسی در داخل این منزل حضور نداشته و الحمدالله مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده و از گسترش بیشتر به اطراف جلوگیری شده و نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر کارشناسان مشغول بررسی علت حادثه هستند. به طور معمول یکی از علت‌های انفجار در این ساختمان‌ها می‌تواند نشت گاز از وسایل گازسوز باشد و بنابراین به شهروندان توصیه می‌کنم که در صورتی که قصد خروج از منزل را دارند حتما از بسته بودن گاز اطمینان حاصل کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از حریق انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران، خیابان شهید نجاری مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امدادرسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودروی امدادی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی عنوان کرد: این حریق در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به متراژ حدوداً ۱۵۰ مترمربع رخ داد و خسارت جانی در بر نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است که کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت هستند.

کد خبر 6094442

دیگر خبرها

  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار