Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پورمحمد شریعتی‌نیا پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی اظهار داشت: تنها منبع درآمدی شرکت اتوبوس‌رانی تراکنش‌های مالی آن است که مشکل در تخلیه تراکنش علاوه بر تحمیل ضرر مالی سبب به هم ریختگی ثبت آمار مسافران اتوبوس شده است.

وی بیان داشت:  لازم است که امور مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری شهرداری و سازمان فاوا این معضل بررسی و به فراخوان گذاشته شود تا مشکلات موجود در این بخش نیز مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ۵ سال پیش، سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان خواستار تغییر سیستم موجود کارت بلیت و AVL شده است زیرا سالانه ۳ میلیارد هزینه پشتیبانی و تعمیرات و نگهداری این سیستم را می‌دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، این سیستم کارایی مشخص ندارد، افزود: رفع مشکلات موجود با جایگزینی سیستم جدید به جای سیستم کنونی امکانپذیر است.

طرح تفکیک آپارتمان‌ها عملیاتی شود

دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در جلسه امروز گفت: از شهرداری اصفهان می‌خواهم طرح‌های پیشنهادی شورای شهر از جمله طرح‌های مربوط به تفکیک آپارتمان‌ها را که مدت‌ها پیش و پس از جلسات کارشناسی متعدد تصویب شده است پیگیری و عملیاتی کند.

شیرین طغیانی اعلام کرد: از چندین ماه پیش کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی با ورود به موضوع زیباسازی شهر در ایام نوروز خواستار تشکیل کارگروه ویژه‌ای در این ارتباط شده و ضروری است که این کارگروه هر چه زودتر تشکیل شود.

وی ادامه داد: سازمان نوسازی و بهسازی همچنان در انتظار انتخاب مدیرعامل است که با توجه به اهمیت این سازمان و موضوعات مرتبط با بافت‌های فرسوده قدیمی و ارزشمند تاریخی، انتخاب مدیرعامل مناسب با آن باید در اولویت قرار بگیرد و از طرفی با توجه به اینکه تجربه سایر شهرها در ادغام سازمان در سازمان‌های دیگر شکست خورده بودن این طرح را گواهی می‌دهد، نسبت به  ادغام توجه ویژه صورت پذیرد.

کد خبر 4499568

منبع: مهر

کلیدواژه: آپارتمان اتوبوسرانی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟

شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ را برای هر زائر ۵۰۰ یورو اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، این مبلغ در سهمیه ارز سالانه افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، محاسبه نخواهد شد.

سیدعباس حسینی ـ رئیس سازمان حج و زیارت ـ نیز در این نشست، درباره آخرین روند ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع گفت: عملیات ثبت‌نام حج در استان‌ها نزدیک به پایان است و فرآیند امور اجرایی دریافت روادید زائران حج ۱۴۰۳ تاکنون مطلوب بوده است؛ «رقم طلب» برای ۷۴ هزار زائر حج دریافت شده و دریافت «رقم طلب» بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر هم درحال انجام است و پس از آن، دریافت روادید انجام خواهد شد.

نصرالله فرهمند ـ مدیرعامل موسسه فرهنگی عمره سعادت، که اجرای عملیات عمره را برعهده دارد، درباره برنامه‌ریزی اعزام عمره‌گزاران ایرانی به عربستان قبل و بعد از عملیات حج گزارش داد و گفت: هماهنگی با هواپیمایی در این خصوص انجام شده است و انتظار می‌رود پس از عملیات حج ۱۴۰۳ با توجه به زیرساخت‌های پیش‌بینی شده از ۲۰ ایستگاه پروازی، زائران به دو فرودگاه مدینه و جده (برای عمره پس از حج تمتع) منتقل شوند.

اعزام زائران ایرانی به عمره پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و بازگشت آن‌ها به کشور تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. در این بازه قرار است حدود پنج هزار نفر به عمره اعزام شوند. بنابر اعلام سازمان حج و زیارت کم‌تر از ۶ میلیون نفر در نوبت عمره هستند.

عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ نیز قرار است از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شود و پرواز‌های رفت زائران تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت. سهمیه حج ایران حدود ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر است. سازمان حج و زیارت اعلام کرده است حدود ۹۰۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند.

دیگر خبرها

  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی