Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن موسوی، گفت: در راستای انتخاب تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی کارگران در اسپانیا، ورزشکاران کارگر کشور در تاریخ 13 دی ماه سال جاری در دو رده سنی زیر 40 سال و بالای 40 سال به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در تبریز برگزار می شود، افزود: در رشته های رسمی CSIT ششمین دوره مسابقات جهانی کارگری (11 لغایت 16 تیر ماه 1398) اسپانیا_ تورتوسا، دو صحرانوردی، برگزار نمی شود لذا کادر برگزاری برای ایجاد انگیزه در ورزشکاران تصمیم بر این داشت که قهرمانان این رشته را در ماده های استقامت 5000 و 00010 متر مسابقات دو و میدانی بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در مسابقات جهانی کارگران در ماده های استقامت علاوه بر رده سنی آزاد، در رده سنی پیشکسوتان بالای 40 سال نیز برگزار می شود.

دبیر انجمن دو و میدانی کارگران کشور، اضافه کرد: در اردوی تیم ملی از ورزشکاران مدعو برای تعیین لیست نهایی، رکورد گیری به عمل می آید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی دو صحرانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور