Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، علی‌ القاصی‌مهر، رئیس كل دادگستری فارس در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 9 دی، وظیفه همه مسئولان و متولیان اداره امور کشور را دفاع از وحدت ملی و انسجام اجتماعی خواند و افزود: آرامش و ثبات جامعه باید تقویت و حفظ شود و نباید اجازه دهیم خدای ناکرده با سوءمدیریت‌ها شکافی در انسجام و وحدت ملی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی، این روز را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نماد اقتدار و وحدت نظام مردمی و ولایی جمهوری اسلامی دانست.
القاصی‌مهر با بیان اینکه در روز 9 دی‌ماه سال 88 ملت ایران عظمت واقعی خود را در دفاع از اسلام و حقانیت نظام ولایی به نمایش گذاشتند، گفت: این حماسه تاریخی برای همیشه در حافظه ملت ایران باقی خواهد ماند.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به آسیب شناسی وقایع سال 88 گفت: آن چه باعث شد برخی افراد در فضای غبارآلود آن زمان در تشخیص حق از باطل دچار اشتباه شوند و به نحوی اهداف دشمن را دنبال کنند؛ عدم تدبیر و مدیریت صحیح برخی از مسئولان، احزاب، گروه‌ها و اقشار سیاسی در فرآیند انتخابات بود که به حمد الهی با هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت مقام معظم رهبری )مدظله العالی) پشت سر گذاشته شد.
القاصی‌مهر با اشاره به تلاش‌های شکست خورده دشمنان در طول دوره‌های مختلف برای آسیب زدن به نظام اسلامی تأکید کرد: نقشه جدید استکبار در به راه‌اندازی جنگ اقتصادی نیز با همت و پایمردی و مقاومت ملت ایران به شکست دشمنان نظام وانقلاب منجر خواهد شد.
رئیس كل دادگستری فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی با وجود فراز و نشیب‌های پشت سر گذاشته شده همواره حرکت سریع و تعالی رو به جلو خود را ادامه داده و در سایه تفضلات الهی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری هیچ آسیبی متوجه انقلاب نشده است، گفت: دشمن در همه مقاطع به دنبال وارد ساختن ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و آنچه در این دوران تغییر کرده تفاوت در ترفندها و توطئه‌ها بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد حماسه 9 دي وحدت ملي انسجام اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از افغانستان متحد دفاع می کنیم

عبداللطیف نظری معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.

نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استاندار هرمزگان:جذب سهمیه استخدامی معلمان وظیفه ما است
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • از افغانستان متحد دفاع می کنیم
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ