Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@23:03:05 GMT

حماسه ۹ دی یعنی امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۷۴۸۲۱

حماسه ۹ دی یعنی امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان گفت: 9 دی ماه 88 نشان دهنده این شعار اصلی و مهم حضرت امام خمینی(ره) را تداعی کرد که «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن‌یار عبادی‌امجد در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه نهمدی ماه 88 به یقین یکی از ایام الله‌  است که باید قدر آن را دانست، گفت: زمانی ما متوجه اهمیت این روز می شویم که فتنه 88 کالبد شکافی و عمق آن برای مردم بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ضروری است تا مردم در جریان قرار بگیرند که آن فتنه بزرگ نتیجه 10 تا 15 سال تلاش و توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود که خود مردم با پیروزی از ولایت و حضور گسترده خود تمام نقشه‌های چندین ساله استکبار با آن عقبه را نقش بر آب کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان افزود: دشمنان در آن روزها به دنبال تغییر نظام و مبارزه با ولایت فقیه بودند، آنان هیچ گاه از دشمنی خود دست برنمی دارند و هر روز برنامه و نقشه‌های شوم خود را تغییر می‌دهند و با چهره‌ای جدید به میدان می‌آیند و این مسئله بسیار نیاز به توجه و بصیرت مسئولان دارد .

عبادی‌امجد با اشاره به 9 دی 88 گفت: مردم بصیر و فهیم ما آن حماسه عظیم یعنی حضور به هنگام و به موقع را از خود نشان دادند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

وی عنوان کرد: لازمه جلوگیری از به وجود آمدن جریان‌هایی همچون فتنه امریکایی ـ اسرائیلی فتنه 88، بصیرت و آگاهی بخشی به آحاد جامعه و بالابردن دشمن شناسی آنان است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه تویسرکان در ادامه به نقش بسیج در مهار فتنه و مبارزه با نفوذ از بازگشت عناصر فتنه به مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور هم اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی مردم، همان کسانی که نهم دی ما را خلق کردند، باید هوشیار باشند و با بصیرت انتخاب کنند و این مسئله را هم همیشه به خوبی نشان داده‌اند.

وی اظهار کرد: در حماسه نهم دی ماه، دشمنان متوجه شدند که ایران اسلامی و ملت فهمیم ما با تمام کشورها و ملت‌های دنیا تفاوت دارند و هیچ گاه دشمن نمی تواند برای ما خط و مشی تعیین کند.

عبادی‌امجد تأکید کرد: در حقیقت در پیام این روز بزرگ، شعار اصلی و مهم حضرت امام خمینی(ره) تداعی می شود که «امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز سه‌شنبه در این حکم، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در چارچوب «نظریه‌ نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» گام‌های مهمی برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این حکم با اشاره به تجارب ارزنده حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام، اهم وظایف دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی را پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان عنوان و تاکید کرد: لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان با این قرارگاه مورد تاکید و انتظار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده همچنین تصریح کرده است که امیدواریم با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

حجت‌الاسلام عبدالرضا شادکام سوابقی همچون معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم را در کارنامه خود دارد، وی با حفظ سمت معاونت فرهنگی نماینده ولی فقیه در هرمزگان به عنوان دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در این استان منصوب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است