Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری با حضور در جمع دانشجویان واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد ضمن ابراز تأسف از وقوع هفته گذشته این دانشگاه گفت: حادثه تلخی بودو پس از حادثه بنده نسبت به این قضیه ورود کردم و قرار شد بررسی شود که آیا این حادثه یک حادثه معمولی بوده و یا افرادی در این رابطه قصوری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقب آن رئیس قوه قضائیه هم دستورات لازم را برای نظارت هرچه بهتر این ماجرا به بنده ابلاغ کرده اند.

وی با بیان اینکه یک سری اقدامات در رابطه با این پرونده انجام شده است، اظهار داشت: اگر اثبات شد که در این رابطه فرد یا افرادی نقش داشته اند، طبق قانون با آنان قطعاً برخورد می شود.

دادستان کل کشور خطاب به دانشجویان از آنها خواست که ضمن حفظ آرامش خود با انتخاب نماینده خواسته های دانشجویی خود را به وی اعلام کنند.

منتظری افزود: در حمایت از شما دانشجویان و تا زمانی که دلیل حادثه مشخص شود تا آخر ایستاده و موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

یکی از دانشجویان خطاب به دادستان کل کشور گفت: شما به ما می گویید که آرامش خود را حفظ کنید وقتی یک مسئول دانشگاه،  بی توجه به دانشجویان از جلوی آنها رد می شود، ما چگونه آرامش خود را حفظ کنیم. ما روز گذشته تجمع کردیم اما هیچ کدام از مسئولین دانشگاه به طور رسمی در جمع ما حضور نیافتند و حتی یک تسلیت خشک و خالی هم نگفتند. شما اولین کسی هستید که با ابراز احترام و تأسف در جمع ما حضور می یابید.

این دانشجو به نمایندگی از سایر دانشجویان خطاب به منتظری اظهار داشت: آقای دادستان اینها اتوبوس ها را دوباره حرکت دادند این در حالی است که چند اتوبوس را تمیز کرده، رنگ کردند و به ما اعلام کردند که اتوبوس ها عوض شده است. به خدا که دروغ می گویند و هیچ کس صدای ما را نمی شنود. شما به ما بگویید که آیا این اتوبوس ها نو هستند.

دادستان کل کشور در واکنش به سخنان این دانشجو تصریح کرد: من به شما قول پیگیری ابعاد مختلف ماجرا را می دهم. دادستان تهران را هم در این زمینه موظف کرده ام. ایشان هم با تشکیل پرونده بازپرسی را برای رسیدگی به ماجرا انتخاب کردند. اگر معلوم شود که شخصی مقصر است باید با تحقیقات این موضوع مشخص شود و براساس آنچه وظیفه ماست با آن برخورد می کنیم.

وی در رابطه با ایمن سازی اتوبوس ها هم خاطرنشان کرد: نکته بعدی که قطعا پیگیری می کنیم موضوع ایمن سازی چه از لحاظ جاده و چه از لحاظ اتوبوس ها است.

یکی دیگر از دانشجویان خطاب به دادستان کل کشور گفت: چرا مسئولان دانشگاه آزاد کوتاهی کردند؟ 

دادستان کل در واکنش به سخنان این دانشجو گفت: من قبل از اینکه با شخص آقای طهرانچی جلسه داشته باشم در جمع شما حضور یافتم. ساعاتی دیگر با مسئولان دانشگاه آزاد جلسه دارم و شما هم یک یا دو نماینده تعیین کرده تا با بنده در ارتباط باشد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها دانشگاه آزاد اتوبوس مرگ جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان «همیلتون هال» این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

ده‌ها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه ۱۹۶۰ آن را اشغال کرده بودند.

دانشجویان حامی فلسطین بامداد سه شنبه وارد ساختمان هملیتون دانشگاه کلمبیا شده و ضمن تسخیر این مکان، نام آن را به «هند رجب» کودک ۶ ساله غزه‌ای که در جریان حملات اسرائیل کشته شده، تغییر دادند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • فیلم| هجوم وحشتناک و شبانه پلیس به دانشگاه همیلتون
  • استفاده از گاز اشک آور علیه دانشجویان معترض در دانشگاه آستین
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • فیلم| دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • کتک خوردن دانشجویان معترض به نسل کشی در فرانسه
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم