Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام علی(علیه السلام) اولین مرحله اردوی عملی دانش آموزان پایه دهم در درس آمادگی دفاعی در دبیرستان دخترانه نور دانش و هنرستان برکت شهر حسن آباد با حضور دانش آموزان برگزار شد.

در این اردو مربیان در رشته های نظام جمع، کلاس های عقیدتی، بصیرتی، امداد و نجات، کمک های اولیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..اطلاعات مورد نیاز را با دانش آموزان مطرح کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه طی فراخوانی بسیج دبیرستان‌های این کشور را برای حمایت از غزه اعلام و راه اندازی کرد.

این اتحادیه که اصلی‌ترین اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه به شمار می‌رود با بیان اینکه اکنون نوبت ماست مکان‌های تحصیل خود را اشغال و مسدود کنیم در اطلاعیه خود آورده: چند روزی است که جنبش‌های دانشجویی در سراسر فرانسه و حتی در ایالات متحده برای مردم فلسطین راه اندازی شده اند. حالا این اقدامات می‌تواند در دبیرستان‌های فرانسه اجرا شود.

این اتحادیه خواستار بسیج دانش‌آموزان دبیرستانی سراسر فرانسه به ویژه از طریق اشغال و محاصره و مسدود کردن دبیرستان‌ها و تعطیلی کلاس‌های درس طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۶ و ۷ می) شد تا از این طریق اقدامی برای آتش‌بس در نوار غزه و نیز به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین توسط فرانسه صورت گیرد.

گوئن توماس-آلوز سخنگوی اتحادیه دانش آموزان دبیرستانی در فرانسه هشدار داده است: ما در همه جای فرانسه دبیرستان‌ها را محاصره و تعطیل خواهیم کرد؛ از کلمبیا تا دبیرستان‌های فرانسه، بسیج دبیرستان‌ها در حمایت از فلسطین و انزجار از جنایت‌های رژیم اسرائیل برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • جنبش حامی فلسطین به دبیرستان‌های فرانسه کشیده شد
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم